فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای ورزش گفت:

باید از ظرفیت شهرداری ها در حوزه ورزش و مسایل اجتماعی استفاده کرد

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۲:۲۴
کد خبر: ۴۷۵۸۶۷
باید از ظرفیت شهرداری ها در حوزه ورزش و مسایل اجتماعی استفاده کرد
جلسه شورای ورزش شهرستان شهریار با حضور سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران؛ این جلسه به ریاست  ناجی فرماندار شهرستان شهریار و با حضور عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای ورزش برگزار شد.

 ناجی در این جلسه با اشاره به مسایل و مشکلات موجود در حوزه ورزش گفت: آن چه که مورد غفلت واقع شده است هماهنگی و پیوند حوزه ورزش و مسایل مختلف اجتماعی با مدیریت شهری است چرا که با وجود 7 شهرداری و مدیریت شهری عدم توجه به این ظرفیت ها در شهرداری ها موجب زیان خواهد بود.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تاکید بر وجود ظرفیت مناسب در مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: مباحث و مسایل مورد نظر شورای ورزش مورد توجه قرار گیرد و اعضای شورای ورزش و شهرداران می بایست در ارتباط با موضوعات مطرح شده برنامه ریزی کنند.

رئیس شورای ورزش شهرستان شهریار با ذکر این نکته که همه اقشار باید بستر مناسبی برای ورزش داشته باشند گفت: شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران باید در جهت ایجاد اماکن مناسب بانوان برنامه ریزی کنند و پارک های ویژه بانوان را راه اندازی کنند.

دکتر ناجی با تاکید بر گسترش ورزش همگانی در سطح شهرستان گفت: همه اعضای شورای ورزش و مدیران دستگاه ها و ادارات باید در جهت توسعه ورزش های همگانی حرکت کنند و راهکارهایی را ارائه کنند تا به تصویب برسد و به مرحله اجرا برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز