طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال؛

بهاروند به عنوان نایب رئیس ورئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال معرفی شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۷۵۹۶۶
بهاروند به عنوان نایب رئیس ورئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال معرفی شد
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون، حیدر بهاروند به سمت سرپرست نایب رئیسی دوم و رئیس کمیته مسابقات منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حیدر بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان وعضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور که از اعضای کاردان وقابل اتکا فدراسیون بوده ودر برگزاری وبرنامه ریزی مسابقات رده های مختلف لیگ فدراسیون را بهترین شکل یاری داده طی حکم از سوی رئیس فدراسیون به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون ورئیس سازمان لیگ منصوب شد .

وبا توجه به قدرت های بزرگ فوتبال در استانهای برخوردار ودارای تیم در لیگ برتر همچون تهران ،اصفهان ،اهواز ،تبریز ،مشهد و....این می تواند افتخار بزرگی برای فوتبال لرستان بوده وباید از این پتانسیل بزرگ به خوبی استفاده کرد .پایگاه خبری تحلیلی افلاک ورزشی این افتخار بزرگ را به جامعه ورزش وفوتبال لرستان وحیدر بهاروند تبریک گفته و برای وی در این منصب بزرگ آرزوی موفقیت می کند.

متن حکم مهدی تاج – رئیس فدراسیون برای حیدر بهاروند به این شرح است:

جناب آقای حیدر بهاروند

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با عنایت به ماده 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال و به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات (رئیس سازمان لیگ) منصوب می شوید.

امید است در راستای مسئولیت جنابعالی شاهد ارتقاء بیش از پیش فوتبال کشور در این بخش باشیم. از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی را مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز