استاندار قزوین تاکید کرد:

تولید انبوه ایده های جدید دانش بنیان

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۰:۰۶
کد خبر: ۴۷۵۹۹۱
تولید انبوه ایده های جدید دانش بنیان
فریدون همتی بر ضرورت تشکیل اتاق فکر باهدف پیوند دانشگاه ها و پژوهشگران و تولید انبوه ایده های جدید دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در اولین جلسه شورای سیاست گذاری بزرگداشت هفته پژوهش استان که در سالن باغستان جهادکشاورزی تشکیل شد با بیان این مطلب افزود: در حوزه شرکت های دانش بنیان باید سازماندهی و تلاش لازم صورت گیرد تا با مذاکرات کارشناسی ایده های جدید دراین حوزه به تولید انبوه برسند.

همتی ابراز کرد: همدلی و هماهنگی مناسب و موثری در بین مدیران استان وجود دارد که می توانیم با هم فکری و هم افزایی کارهای بزرگی را در استان به سرانجام برسانیم که این امر در روند پیشرفت امور مشهود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی از نمونه های این همدلی و همراهی در سفر رییس جمهور به استان را به عنوان یک سفر بی نظیری در مقایسه با سایر استان ها شاهد بودیم که ریاست محترم جمهور و هیات دولت از این هماهنگی مدیریتی و حضور پررنگ، صمیمی و گرم مردم بسیار ابراز رضایت و تقدیر کردند.

استاندار قزوین ابراز کرد: استان قزوین در بخش های صنعت و کشاورزی از ظرفیت های بالایی برخوردار است که با تقویت حوزه پژوهش باید شاهد تحول در این حوزه ها در استان باشیم.

همتی اذعان کرد: 6800واحد صنعتی ایده آل در استان قزوین وجود دارد که فعال بوده و در موقعیت مطلوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: با وجود مراکز دانشگاهی متعدد در استان پیوند بین بخش صنعت و دانشگاه یک امر ضروری است که باید ایجاد شود.

استاندار قزوین در ادامه تقویت و خلق اشتغال  جدید و رونق تولید و کسب و کار را در استان از امور مهمی برشمرد که به دنبال پیوند دانشگاه و حوزه پژوهش محقق خواهد شد و افزود: در شرایط جدید دانشگاه ها نباید تنها متکی به پذیرش دانشجو باشند بلکه ضمن تعلیم و تعلم باید دانشجویانی توانا را تحویل جامعه دهند که پس از فارغ التحصیلی بیکار نمانند.

همتی تصریح کرد: در استان ظرفیت های زیادی وجود دارد که باید از بالقوه به بالفعل درآید تا تبدیل به ثروت عظیمی شده و تولید و اشتغال نیز نقش و جایگاه خود را در دانشگاه ها پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در سایه خلاقیت و نوآوری در دانشگاه ها با مشارکت شرکت های دانش بنیان می توانیم شاهد تحولات عظیمی در استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز