معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان :

۱۵۴ پروژه از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون به بهره‌برداری رسیده است/دو سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی در استان تدوین و در حال اجراست

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۴:۳۴
کد خبر: ۴۷۶۰۳۹
۱۵۴ پروژه از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون  به بهره‌برداری رسیده است/دو سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی در استان  تدوین و در حال اجراست
وی با بیان اینکه در استان دو سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی تدوین و در حال اجراست، افزود: محور اصلی کار ما سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری لرستان گفت: از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون 154 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

مهرداد غضنفری امرایی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان یار دوازدهم ایفای نقش می‌کنند، اظهار کرد: اصحاب رسانه به بیان مشکلات استان و انتقاد منصفانه و بیان عملکرد و فعالیت‌های خدمتگزاران در مجموعه نظام پرداختند و ما در طی‌کردن مسیر پیشرو و بهبود وضعیت استان از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی یاری‌رسان ما هستند.

وی با بیان اینکه در استان دو سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی تدوین و در حال اجراست، افزود: محور اصلی کار ما سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی است.

غضنفری بیان کرد: سند اشتغال عام است اما در سند اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده در سال 95 و 96، 168 طرح در قالب 663 پروژه با سرمایه‌گذاری 8953 میلیارد تومان به انجام برسد.

وی گفت: جهت‌گیری ما در اقتصاد مقاومتی بر اساس سیاست‌گذاری‌های مقام معظم رهبری از جمله مردم محوری، عدالت محوری، دانش‌محوری و درون و برون‌زا بودن لحاظ شده است.

غضنفری ادامه داد: با محوریت بخش خصوصی در زمینه سرمایه‌گذاری با نگاه به منطقه از جنبه عدالت‌محوری با بنیه دانشی و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود و نگاه به جذب سرمایه، بازار و تکنولوژی خارج از مرزها با حفظ چارچوب و اصولی که در کشور حاکم بوده و است.

وی گفت: پیش بینی کردیم در سال 95 و 96 این حجم پروژه تحقق یابد که تاکنون پیشرفت خوبی در این راستا داشته‌ایم.

غضنفری افزود: تاکنون 154 پروژه به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد 93 پروژه افتتاح شده و 61  مورد باقی‌مانده نیز فازبندی شده‌اند.

وی یادآورشد: از این تعداد پروژه 27 مورد فرهنگی و اجتماعی، 207 پروژه اقتصادی، 35 پروژه در حوزه برنامه‌ریزی و 394 پروژه در حوزه عمرانی هستند.

این معاون استاندار بیان کرد: از مجموع 93 پروژه، 8 مورد خدماتی، 67 مورد صنعت، 8 مورد کشاورزی و 10 پروژه متفرق بوده که در مجموع 3362 نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز