استاندار لرستان تاکید کرد:

تعیین تکلیف شدن هرچه سریعتروضعیت هتل شاپورخواست خرم‌آباد /مدیران در جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش بیشتری داشته باشند

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۸:۰۹
کد خبر: ۴۷۷۱۵۱
تعیین تکلیف شدن هرچه سریعتروضعیت هتل شاپورخواست خرم‌آباد /مدیران در جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش بیشتری داشته باشند
استاندار لرستان گفت: وضعیت هتل شاپورخواست خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،استاندار لرستان گفت: وضعیت هتل شاپورخواست خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

مهندس هوشنگ بازوند در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه در بحث وام ازدواج درصد پرداختی نسبت به اعتبار مصوب 35 درصد است که این مهم خوب و راضی کننده است، اظهار کرد: پرداخت وام ازدواج کاری اجتماعی است که فشار سختی بر بانک‌ها وارد می‌شود.

وی درباره وضعیت پروژه خمیرمایه دورود اضافه کرد: برای این پروژه 3 سال پیگیر هستیم و 7 سال هم تعطیل بوده، نمی‌دانم چقدر باید این پروژه بلاتکلیف و تعطیل بماند؛ نیاز است هلدینگ‌های بانک سپه این پروژه را راه‌اندازی کنند. بازوند درباره وضعیت هتل شاپورخواست خرم‌آباد گفت: باید تا پایان ماه جاری وضعیت این هتل تعیین تکلیف شود و تا پایان آذرماه آن را به بنیاد واگذار کنیم که برای فروردین ماه سال آینده حداقل 50 درصد مسافر پذیرش کنند.

استاندار لرستان در ادامه خطاب به مدیران عضو کارگروه اشتغال در رابطه با جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیان کرد: باید مدیران در جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش بیشتری داشته باشند چراکه در این مقوله عقب‌تر از استان‌های دیگر هستیم.

وی اضافه کرد: باید فضای استان را مثبت جلوه دهیم چراکه این مهم در جذب سرمایه‌گذاری خارجی مؤثر خواهد بود. نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها عملکردشان در بحث صادرات غیرنفتی نسبت به سال گذشته خوب نیست، افزود: باید مدیران این دستگاه‌ها در نیمه دوم سال تلاش بیشتری داشته باشند.

بازوند درباره صادرات ماهی در استان گفت: متأسفانه برای صادرات ماهی از استان دامپزشکی لرستان با صادر کننده همکاری نمی‌کند و مجوز نمی‌دهد نمی‌دانم هدف دامپزشکی چیست؟ اگر واقعاً مدیرکل دامپزشکی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد به درد ما نمی‌خورد و می‌تواند برود.

وی گفت: چرا باید ماهی لرستان به خوزستان فرستاده شود و در آنجا به نام خوزستان صادر شود این چه شرایطی است که ایجاد شده است؟ نیاز است رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان روی این مسأله وقت بگذارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز