معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ خبر داد:

ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به مراکز اسکان کارگری نواحی ۳گانه منطقه

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۴:۴۱
کد خبر: ۴۷۷۲۳۵
ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به مراکز اسکان کارگری نواحی ۳گانه منطقه
مهرداد زنگنه فر، از ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه ی خدمات در مراکز اسکان کارگران حفظ و نگهداری فضای سبز و نیز کارگران پاکیزه سازی و رفت و روب مکانیزه شهری در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت : این اقدام در راستای تأکیدات مدیریت شهری کلان شهر تهران و همچنین تدابیر مدیریت ارشد حوزه ی خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مبنی بر  ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه ی خدمات به مراکز اسکان کارگران حفظ و نگهداری فضای سبز و نیز کارگران پاکیزه سازی و رفت و روب مکانیزه شهری انجام شده است.

زنگنه فر در ادامه از تجهیز مجدد مراکز اسکان کارگری در این منطقه خبر داد و افزود : رفع نواقص مربوط به روشنایی ، سرویس های های بهداشتی ، رنگ آمیزی و همچنین تعمیرات بخش های دیگر این مراکز ، توسط حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با محوریت نواحی انجام شده است.

وی همچنین به برخی کاستی های موجود در خصوص انشعابات مراکز اسکان کارگری در منطقه 21 نیز اشاره داشت و در این زمینه گفت : تمهیدات لازم جهت رفع مشکلات و نواقص موجود ، از سوی حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اتخاذ شده که اجرایی می شود تا شاهد هیچ گونه مشکل در این زمینه نباشیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ضمن اشاره به بازدیدهای ویژه و مستمر از مراکز اسکان کارگری در منطقه ، تصریح کرد : در راستای حفظ نظافت و بهداشت فردی ، توجه به استحمام کارگران ، شستشوی مرتب البسه ، پتو ، ملحفه و همچنین انجام واکسن های دوره ای نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد .

زنگنه فر در پایان خاطر نشان کرد : اقدامات فوق با تعامل و همکاری شرکت شهر سالم و مرکز بهداشت کار شهرداری تهران صورت می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز