قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی:

روحانی در مسئولیت خود به خوبی ظاهر شده است

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۰:۵۰
کد خبر: ۴۷۷۵۶۳
روحانی در مسئولیت خود به خوبی ظاهر شده است
قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی با بیان این مطلب که شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی مسئولیت هماهنگی بین احزاب اصلاح طلب را دارد، افزود: انتخابات پیش رو از مهم ترین حوزه هایی است که پیش روی ما قرار دارد و خوشبختانه جلسه این شورا کاملاً دوستانه بود و بین اصلاح طلبان اجماع و وفاق و همدلی کامل وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کرامت در نشستی مطبوعاتی با تأکید بر اینکه دکتر روحانی در مسئولیت خود به خوبی ظاهر شده و جمع بندی ما حمایت از ایشان در انتخابات ریاست جمهوری 96است، بیان کرد: درخصوص انتخابات شورای شهر نیاز به بررسی های بیشتر داریم، البته همانطور که در مجلس شورای اسلامی به دنبال تحقق عقل گرایی و منطق هستیم، در انتخابات شورای شهر نیز این موضوع را پیگیری می کنیم.

قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی با اشاره به تبلیغات منفی برخی از جریانات علیه اصلاح طلبان، گفت: نگاه جامعه به جریان اصلاحات نگاه منفی نیست و بزرگان جریان اصلاحات در مبارزات قبل از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن یکی از دلسوزترین افراد برای تحقق آرمان های انقلاب بوده اند.

کرامت با تأکید بر اینکه جریان اصلاحات نظام را از خود جدا نمی داند، افزود: جریان اصلاحات با تمام توان خود به تحقق اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حزب کارگزاران از ریشه دارترین احزاب جمهوری اسلامی است، با این وجود هیچ وقت به دنبال سهم خواهی نبوده و هدف این حزب وفاق بین اصلاح طلبان است.

قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی گفت: درباره مسائل، نیازها و مشکلات شهری تحقیق و پژوهش های زیادی انجام شده و کاندیداهای ما با پشتوانه این اطلاعات در عرصه انتخابات شورای وارد می شوند.

قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی تأکید کرد: اصلاح طلبان ثابت کرده اند هرگاه در جایگاهی قرار گرفته اند به فکر مسائل سیاسی نبوده و تمام توان خود را وقف رفع نیازهای مردم کرده اند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ باید عملگرایی داشته باشیم، گفت: باید بدون هیچگونه جبهه گیری با متولیان فرهنگ و کسانی که در این حوزه دغدغه دارند وارد گفتگو شویم و با توجه به نظرات دیگران و شناسایی نیازهای مردم شهر وارد عمل شویم.

قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی در پایان بااشاره به جزئیات جلسه شورای اصلاح طلبان استان گفت تصمیمات زیر با رای اعضا اتخاذ گردید:

ریاست دوره اول : مجمع اسلامی اصناف

نایب رئیس دوره اول : انجمن اسلامی معلمان

نایب رییس دوره دوم: حزب کارگزاران سازندگی

نایب رئیس دوره سوم : حزب همبستگی

نایب رئیس دوره چهارم: حزب اسلامی کار

نائب رئیس دوره پنجم: انجمن اسلامی مهندسان

دبیر: انجمن اسلامی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس کمیته سیاسی: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه

رئیس کمیته شهرستان ها: حزب عدالت و آزادی

رئیس کمیته پشتیبانی: حزب اراده ملت

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز