هم‌زمان با نصب دو دستگاه شیر کنترل دبی و کنتور مغناطیسی:

شیر فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال ماملو تعمیر شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۶:۴۴
کد خبر: ۴۷۷۹۵۷
شیر فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال ماملو تعمیر شد
مدیر امور آب و فاضلاب شرق شهرستان ری گفت: هم زمان با نصب شیر کنترل آب ورودی و کنتور مغناطیسی بر روی خط انتقال سد ماملو، شیر فشارشکن١٥٠میلی‌متری خیابان چهل قز قیام دشت با هدف تنطیم فشار این خط انتقال، تعمیر و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، مسلم سلطانیان  مدیر امور آب و فاضلاب شرق شهرستان ری با اعلام این خبر گفت:این شیر فشارشکن معیوب در پی انجام دوره‌ای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (pm)، توسط گروه فشارشکن آبفای منطقه و بهره برداری آبفای قیام دشت شناسایی شد و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از کارایی لازم برای تنظیم فشار شبکه برخوردار نیست؛ ازهمین رو تعمیر این شیر به عنوان یک اولویت مهم در در دستور کار قرار گرفت.

  مسلم سلطانیان با اشاره به نقش و کارکردمهم و ویژه‌ی شیرهای فشارشکن در مدیریت مصرف آب افزود: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد پر اهمیتی در تنظیم فشار  شبکه، جلوگیری از فشارهای ناخواسته و کاهش حوادث در شبکه ی انتقال و توزیع آب و در نتیجه مدیریت مصرف آب دارند. این شیر فشارشکن نیز از آنجا که بر روی خط انتقال آب از سد ماملو نصب شده بود نقش پر اهمیتی در تامین آب شهروندان قیام‌دشت ایفا می کرد به همین جهت در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر و راه اندازی شد.

  وی با اعلام نصب یک ‌دستگاه شیر کنترل دبی ١٥٠ میلی متری بر روی خط انتقال قیام دشت اظهار داشت: هم‌زمان با اجرای عملیات تعمیر و راه اندازی شیر فشارشکن، یک دستگاه شیر کنترل ١٥٠ میلی متری به منظور کنترل دبی و یک‌ دستگاه کنتور مغناطیسی جهت پایش و اندازه گیری برخط و از راه دور آب ورودی از سد ماملو بر روی این خط انتقال در خیابان چهل‌قز نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

  سلطانیان در پایان از پشتیبانی و همکاری خوب معاون بهره برداری و مدیر دفتر مدیریت مصرف و همچنین تلاش گروه فشارشکن آبفای منطقه٦ شهر ری در انجام این عملیات قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز