مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

فضای مناسب طرح اقتصاد مقاومتی در استان برای رونق واحدهای صنعتی و تولیدی راکد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۷۸۱۱۰
فضای مناسب طرح اقتصاد مقاومتی در استان برای رونق واحدهای صنعتی و تولیدی راکد
رازانی گفت: طرح اقتصاد مقاومتی در استان فضای مناسبی برای رونق واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال ایجاد کرده، که آمار عملکرد استان در این زمینه بسیار مناسب بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،بختیار رازانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ضمن قدردانی از فعالیت های دو سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و بسیج مهندسین استان در زمینه پایش و عارضه یابی صنایع استان، اظهار داشت: از سه استان آذربایجان‌شرقی، لرستان و کرمان که به‌عنوان پایلوت اجرای طرح  اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده اند خوشبختانه استان لرستان مقام اول را در بررسی تسهیلات طرح رونق اقتصادی کسب نموده است.

وی در این نشست گفت: طرح اقتصاد مقاومتی در استان فضای مناسبی برای رونق واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال ایجاد کرده، که آمار عملکرد استان در این زمینه بسیار مناسب بوده است.

صادقی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان نیز ضمن تاکید بر اینکه استان لرستان دارای پتانسیل های خوب معدنی و صنعتی می باشد، اظهار داشت: برای پایش و عارضه یابی واحد های صنعتی و تولیدی نیاز به همکاری و حمایت های مالی نهادها و بانکهای استان داریم.

 رحیمی رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان نیز با طرح سه موضوع در این نشست گفت: دارا بودن یک واحد  R&D در کنار واحدهای صنعتی و تولیدی جهت عارضه یابی، به کار بردن فناوری های جدید در تولیدات و در نهایت نظارت بر چگونگی هزینه تسهیلات ارائه شده به واحدهای صنعتی مواردی هستند که بخش بزرگی از مشکلات واحدهای صنعتی عارضه دار را برطرف خواهد نمود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان نیز از پیشنهادات فوق استقبال کرده و اظهار داشت: ما نیز جهت همکاری با این دو سازمان مکانی را در مرکز کسب و کار واقع در شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد در اختیار دو سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان و بسیج مهندسین صنعتی لرستان قرار خواهیم داد تا مهندسین سازمانهای مذکور از نزدیک با واحدهای صنعتی  ارتباط برقرار نموده و در جریان مشکلات و موانع آنها قرار گیرند.  

در پایان این نشست مقرر شد شرکت شهرکهای صنعتی با همکاری دو سازمان مذکور نسبت به عارضه یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام و نتیجه جهت اتخاذ تصمیم نهایی در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح گردد و شرکت شهرکها به مواردی که توسط این شرکت قابل حمایت و رفع عارضه می باشد، اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز