رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

دانش آموزان بسیجی باید توجه ویژه ای به مسائل علمی داشته باشند

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۴:۵۹
کد خبر: ۴۷۸۱۳۳
دانش آموزان بسیجی باید توجه ویژه ای به مسائل علمی داشته باشند
صابر ماهانی گفت: دانش آموزان بسیجی باید همراه با اخلاق محوری به مسائل علمی نیز توجه ویژه ای داشته باشند و با یک نگاه جهادی و تلاش مضاعف در عرصه علم و دانش بدرخشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، صابر ماهانی رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در همایش بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی که با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات جهادکشاورزی قزوین برگزار شد اظهار کرد: شهید فهمیده الگو و اسوه نوجوانان دانش آموز و محصول تربیت صحیح اسلامی خانواده است.

ماهانی با اشاره به ویژگی های اخلاقی دانش آموز بسیجی افزود: دانش آموز بسیجی باید فردی متدین بوده و به توحید و معاد ایمان داشته و به آموزه های دینی عمل کند.

وی تاکید کرد: علم آموزی دیگر ویژگی دانش آموز بسیجی است چراکه دانش آموزان باید همراه با اخلاق محور بودن به مسائل علمی نیز توجه ویژه ای داشته باشد و با یک نگاه جهادی و تلاش مضاعف در عرصه علم و دانش بدرخشد.

این مقام مسوول تصریح کرد: داشتن درک درست نسبت به انقلاب یکی دیگر از خصوصیات اخلاقی دانش آموز بسیجی است تا با آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه و موقعیت زمانی بداند که باید چه کاری انجام دهد و بهترین تصمیم را بگیرد.

ماهانی ادامه داد: شهید فهمیده درک درستی از موقعیت زمان خود داشت و اطاعت از رهبری را سرلوحه عمل خود قرار داده بود چراکه دانش آموز بسیجی باید روحیه انقلابی داشته و به مسوولیت خود در عرصه ملی و بین المللی واقف باشد.

وی با اشاره به حماسه 13آبان عنوان کرد: در روز 13آبان ماه سه حادثه بزرگ رخ داد نخست تبعید امام راحل به دلیل اعتراض به کاپیتولاسیون بود و همچنین در چنین روزی تعدادی از دانش آموزان که برای یاری انقلاب به صحنه آمده بودند در دفاع از آرمان های انقلاب به شهادت رسیدند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی یکی دیگر از حوادث رخ داده در روز 13آبان بود که به فرمایش امام راحل انقلابی به مراتب بالاتر از انقلاب اول بود.

ماهانی بیان کرد: روحیه استکبارستیزی ملت در عمل انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام تبلور پیدا کرد و این حرکت عظیم موجب شد تا جهانیان متوجه شوند که کمر آمریکا شکسته شده است و در حقیقت ملت ایران، قدرت پوشالی آمریکا را در هم ریخت.

وی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی و بصیرت افزایی برای آشنایی با چگونگی رفتار در مقابل دشمنان خاطرنشان کرد: امروز ملت های دربند و مستضعفان عالم با الهام از انقلاب اسلامی خود را آزاد می کنند.

این مقام مسوول در پایان گفت: امیدوارم با الگوگیری از شهدای انقلاب و نظام همچون شهید حسین فهمیده در مقابل مسائل مختلف جامعه فهمیده عمل کنید و به عنوان سرباز ولایت در خدمت انقلاب و نظام باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز