رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین:

۴۰۰۰مترمربع زمین جهت تامین مسکن خانواده های محروم اختصاص یافت

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۵:۲۴
کد خبر: ۴۷۸۱۴۲
۴۰۰۰مترمربع زمین جهت تامین مسکن خانواده های محروم اختصاص یافت
حامد مانی فر گفت: با توجه به مجوز ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و با هدف تامین مسکن اقشار محروم و کم درآمد حدود 4000مترمربع زمین در سراسر قزوین جهت احداث واحد مسکونی این اقشار اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامد مانی فر رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین اظهار کرد: بر اساس ماده چهار قانون ساماندهی، تولید و عرضه مسکن و در پی قرارداد منعقد شده بین ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 4000مترمربع زمین در سراسر قزوین جهت احداث واحد مسکونی اقشار محروم و کم درآمد واگذار شده است.

مانی فر بیان کرد: بر اساس مجوز ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و بر اساس این قرارداد اراضی جهت تامین مسکن خانواده های محروم به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و همکاران ما در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل اعتبارات خود آنها را احداث خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه 21قطعه زمین در سراسر استان برای تحقق این موضوع اختصاص یافته ابراز کرد: میزان واحدهای مسکونی مورد نیاز و همچنین پراکندگی آنها در استان توسط اداره کل بنیاد مسکن نیاز سنجی شده و بر همین اساس واحدهای مسکونی احداث و در اختیار افراد مشخص شده قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه مجموع مساحت این زمین ها 3910مترمربع می باشد عنوان کرد: این 21قطعه در قالب 75واحد مسکونی در سطح استان  احداث خواهد شد.

مانی فر در پایان با ارائه جزییاتی از این طرح افزود: از مجموع این 21قطعه زمین واگذار شده در کل استان، به شهرستان آبیک 2، بویین زهرا 5، محمود آباد 4، اسفرورین 3، ارداق 2، الوند 3، محمدیه 1 و قزوین نیز 1قطعه اختصاص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز