در گرامیداشت سالگرد شهادت حضرت رقیه(س):

همایش ۳ ساله‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۰۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۸۲۰۵
همایش ۳ ساله‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور همایش ۳ ساله‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، مریم حامدی در جلسه بررسی شرایط برگزاری مراسم 3 ساله‌های حسینی در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور همایش 3 ساله‌های حسینی به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) روز جمعه ساعت 14:30 در حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل برگزار می‌شود.

 وی افزود: این مراسم علاوه بر مرکز اردبیل در شهرستانهای استان نیز یک روز بعد از همایش سراسری برگزار می‌شود و مردم استان اردبیل با توسل به حضرت رقیه(س) و با داشتن حال  و هوای معنوی در این همایش شرکت می‌کنند که از تمامی مردم ولایتمدار استان خواستاریم با حضور در این مراسم یاد و خاطره این اختر تابناک را گرامی بدارند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: حضرت رقیه‌(س) شخصیت معصوم و پاکی بود که همه ساله برای گرامیداشت یاد و خاطره این اختر تابناک همایش سراسری 3 ساله‌های حسینی در کشور برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این مراسم این است که بتوانیم محبت ائمه اطهار و امامان معصوم را در دل عموم مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان پررنگ‌تر کنیم.

حامدی بیان کرد: از تمامی والدین و فرزندانشان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در این مراسم حال و هوای معنوی خاصی به شهر اردبیل دهند چرا که با حضور کودکان 2 تا 6 سال یاد و خاطره حضرت رقیه(س) گرامی داشته شده و کودکان بیشتر با شخصیت این حضرت آشنا خواهند شد.

وی اظهار کرد: همایش 3 ساله‌های حسینی شهر اردبیل توسط  هیئت رزمندگان و با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان استان اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم با انجام تمهیدات لازم بتوانیم مراسم را به صورت باشکوه اجرا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز