بازدید سرزده فرماندار محترم شهرستان قدس از شهرک صنعتی زاگرس

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۲:۱۱
کد خبر: ۴۷۸۶۱۱
بازدید سرزده فرماندار محترم شهرستان قدس از شهرک صنعتی زاگرس
محمدی در بازدید از شهر کهای صنعتی قدس گفت، یکی از الویت های مهم دولت رسیدن به اقتصاد مقاومتی است و در این راستا باید تمام تلاش وظرفیت های خود را برای رسیدن به این مهم بکار بندیم .

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ،  محمدی فرماندار شهرستان قدس بمنظور رسیدگی از مناطق صنعتی شهرستان قدس به صورت سرزده از شهرک صنعتی زاگرس بازدید به عمل آورد .

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بیان داشتند یکی از الویت های مهم دولت رسیدن به اقتصاد مقاومتی است و در این راستا باید تمام تلاش و ظرفیت های خود را برای رسیدن به این مهم بکار بندیم .

مهندس محمدی ضمن حضور در بین صنعتگران و بررسی مشکلات و موانع مربوط به تولید ، رشد و توسعه صنایع را عامل مهم توسعه کشور عنوان نمودند و حمایت از صنایع را مهم ارزیابی کردند .

در ادامه  فرماندار شهرستان قدس ضمن استماع مشکلات و در خواست های صاحبان صنایع ، در خصوص نقش و جایگاه مهم تولید در رونق اقتصادی و همچنین حمایت دولت خدمتگزار از صنعتگران مطالبی رابیان نمودند .

در پایان صاحبان  صنایع و کارخانجات ضمن استقبال از حضور فرماندار محترم شهرستان قدس در شهرک صنعتی زاگرس به بیان وضع موجود پرداختند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز