رئیس اداره هنری بنیاد شهید لرستان:

اجرای طرح خاطره نگاری از زبان والدین ۶۰ تن از شهدای لرستان

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۵۰:۵۳
کد خبر: ۴۷۹۵۸۶
اجرای طرح خاطره نگاری از زبان والدین ۶۰ تن از شهدای لرستان
رئیس اداره هنری بنیاد شهید لرستان گفت: طرح خاطره نگاری از زبان والدین 60 تن از شهدای لرستان در حال اجراست

به گزارش خب رگزاری برنا ازلرستان؛  ولی الله قاسمیان، رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با بیان این خبر افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب از والدین شهدا به عنوان گنجینه هایی که می توان خاطرات شهدا را از زبان آنها گرداوری کرد نام برده اند در این راستا طرح خاطره نگاری از زبان والدین 60 تن از شهدای لرستان طی سال 95 اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پس از ضبط خاطرات بیان شده توسط والدین شهدا این خاطرات در قالب لوح فشرده گردآوری می شوند، افزود: با توجه به اینکه پدران و مادران شهدا از کهولت سن برخوردار هستند به همین دلیل طرح خاطره نگاری با سختی هایی مواجه است که امیدواریم تا زمانی که این گنجینه ها در قید حیات هستند بتوانیم طرح مورد نظر را به سرانجام برسانیم.

رئیس اداره هنری بنیاد شهید لرستان گفت: در سالهای گذشته نیز طرح خاطره نگاری از زبان والدین 80 تن از شهدای استان لرستان اجرا شده است.

قاسمی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح این است که سیره شهدا و سبک و سیاق زندگی و منش آنها را از زبان پدران و مادران شهدا برای جامعه امروز و نسل های آینده به یادگار بگذاریم.

وی بیان کرد: تولید مستند زندگینامه شهید رحیم دلفان و شهید مصطفی پژوهنده از شهدای استان لرستان نیز به کارگردانی محسن مرادی از مستندسازان استان کلید خورده است. پیش از این مستند زندگینامه شهید توکل مصطفی زاده توسط همین کارگردان تولید شده است.

رئیس اداره هنری بنیاد شهید لرستان گفت: کتاب چند جلدی وصیت نامه 631 تن از شهدای استان لرستان نیز توسط سازمان بنیاد شهید در حال تدوین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز