مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری بانوان کشور؛

بانوان رکابزن قزوینی خوش درخشیدند

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۹:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۶۶۷
بانوان رکابزن قزوینی خوش درخشیدند
مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری کورسی بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان و دو بخش پیست و جاده با درخشش رکابزنان قزوینی در تهران همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رقابت های دوچرخه سواری بانوان در چهارچوب مرحله نخست لیگ کشور با حضور 40رکابزن در قالب 8تیم در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که بانوان دوچرخه سوار قزوینی درخشش خوبی در این مسابقات داشتند و عناوین ارزشمندی را در ماده های مختلف کسب کردند.

بر همین اساس در رشته استقامت جاده جوانان زینب ساسانیان از هیات دوچرخه سواری قزوین2 در سکوی نخست ایستاد و نرگس عبدی و مائده نظری هر دو از هیات دوچرخه سواری هرمزگان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته تایم تریل انفرادی جوانان هم زینب ساسانیان از هیات دوچرخه سواری قزوین به مقام سوم دست یافت ضمن اینکه نرگس عبدی از هیات دوچرخه سواری هرمزگان در این بخش قهرمان شد و مائده نظری هم از همین تیم در رده دوم ایستاد.

در رشته تیمی اسپرینت جوانان دست استان قزوین از کسب مدال کوتاه ماند تا هیات دوچرخه سواری هرمزگان و هیات دوچرخه سواری خوزستان و هیات دوچرخه سواری مازندران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

رشته 200متر بزرگسالان هم با مقام دوم ریحانه طالبی از هیات دوچرخه سواری قزوین همراه بود و فاطمه هداوند از هیات دوچرخه سواری تهران و عادله نوری از هیات دوچرخه سواری هرمزگان هم نفرات اول و سوم این بخش بودند.

در رشته اسکرچ و دور امتیازی بزرگسالان هم فروزان عبدالهی از هیات دوچرخه سواری قزوین پس از پرستو باستی و فاطمه هداوند از هیات دوچرخه سواری تهران در سکوی سوم ایستاد.

بالاخره در رشته تیمی اسپرینت بزرگسالان هم هیات دوچرخه سواری قزوین قهرمان شد و تیم های هیات دوچرخه سواری تهران و  هرمزگان هم به ترتیب نائب قهرمان و سوم شدند.

همچنین در پی درخشش بانوان رکابزن قزوینی در این رقابتها کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان از ریحانه طالبی، زینب ساسانیان و پانیذ ابراهیمی 3رکابزن استان قزوین برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرد.

این اردو از یکشنبه 16آبان ماه در کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا 23آبان ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز