عزیزپور درسومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان گفت:

سرعت جلو رفتن صف ازدواج به سمت جلو کنداست/پرداخت ۹۱۰ میلیارد ریال تسهیلات مختص به وام ازدواج در ۶ ماه نخست سالجاری

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۵۲۳
سرعت جلو رفتن صف ازدواج به سمت جلو کنداست/پرداخت  ۹۱۰ میلیارد ریال تسهیلات مختص به وام ازدواج در ۶ ماه نخست سالجاری
سالن اجتماعات استانداری لرستان میزبان سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بود ، در این جلسه مسائل مربوط به وام ازدواج جوانان و گزارش عملکرد ایجاد فرصت های شغلی طرح و بررسی شد .
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،  سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان با حضور کمیته ها و کارگروه ها به ریاست استاندار لرستان برگزارشد.
 
در این جلسه وضعیت اعطای وام قرض الحسنه ازدواج استان لرستان و اشتغال جوانان بررسی شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، جلو رفتن صف ازدواج به سمت جلو را کند عنوان کرد و گفت: علی رغم افزایش پرداختی ها این صف به کندی حر کت می کند.
 
 
علی یاور عزیزپور افزود: توجیه بانک ها در خصوص بالا بودن تعداد زوج های در صف انتظار دریافت وام این است که این متقاضیان یا مربوط به سنوات گذشته هستند یا تضمین لازم برای دریافت وام را تامین نکرده و یا برای اخذ تسهیلات اقدام نکرده اند.
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان درادامه بیان کرد: از 2 هزار و 950 میلیون ریال تسهیلات مختص به وام ازدواج در 6 ماه نخست سالجاری 910 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

 

وی اضافه کرد: بانک های ملی، کوثر، صندوق کارآفرینی امید و بانک مسکن به ترتیب بالاترین منابع را برای پرداخت وام ازدواج در استان لرستان اختصاص داده اند.

وی گفت: بانک های قرض الحسنه مهر ایران، سپه و رفاه کارگران کمترین پرداختی تسهیلات به زوج های جوان را داشته اند؛ البته این بانک ها بسته بودن سایت و منابع کنترل شده را دلیل عملکرد ضعیف خود عنوان کرده و اکنون این مشکلات برطرف شده اند.

علی هادی چگنی نیز در جلسه بررسی وضعیت اعطای وام قرض الحسنه ازدواج استان لرستان با بیان اینکه هر کدام از بانکها با توجه به میزان اعتبار مصوب که در اختیار داشته اند گفت: در 6 ماهه اول سال تا روز 25 شهریور ماه سالجاری مبلغی معادل 63 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و این در حالی است که این آمار تا 15 آبان ماه به 126 میلیارد تومان رسیده است .
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: از ابتدای سال 95 تا کنون 30 هزارو 942 نفر تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند و 20 هزار نفر دیگر در نوبت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز