مدیر امور آبفار شهرستان خرم آبادخبرداد :

رفع مشکل تامین آب شرب روستای ده محسن

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۸۰۶۰۷
رفع مشکل تامین آب شرب روستای ده محسن
مدیر امور آبفار شهرستان خرم آباد از رفع مشکل تامین آب شرب روستای ده محسن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،مدیر امور آبفار شهرستان خرم آباد از رفع مشکل تامین آب شرب روستای ده محسن خبر داد.

علی دالوند گفت: آب شرب روستای ده محسن با یک هزار نفر جمعیت تحت پوشش از طریق یک حلقه چاه تامین می شود.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته، پمپ چاه مذکور با مشکل مواجه شده بود، که در کوتاهترین زمان ممکن، چاه جایگزین وارد مدار شده و اقدام به آبرسانی به مشترکین کرده است.

وی اضافه کرد: پس از تعمیرات انجام شده در چاه و پمپ اصلی، آبرسانی به مردم روستای ده محسن به روال قبلی خود بازگشته و در حال حاضر هیچگونه مشکلی در این روستا وجود ندارد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این روستا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این چاه و تجهیزات موجود برای تامین آب شرب یک هزار نفر از جمعیت روستای ده محسن مهیا شده که متاسفانه بسیاری از اهالی این روستا از آب شرب برای مصارف کشاورزی و آبیاری باغات استفاده می کنند.

دالوند افزود: برخی از روستاییان این منطقه نیز با انشعابات غیر مجاز موجب بروز مشکلات برای دیگر مشترکین شده اند که در صورت خرید انشعاب و استفاده از خدمات این شرکت، زمینه آبرسانی بهتر به مردم ده محسن فراهم می شود.

مدیر امور آبفار شهرستان خرم آباد در ادامه با اشاره به عدم پرداخت آب بها توسط برخی مشترکین نیز اظهار داشت: برخی از مشترکین روستایی نسبت به پرداخت قبوض آب مصرفی اقدام نکرده که این مهم نیز موجب بروز مشکلاتی برای شرکت آبفار شده است.

وی تصریح کرد: با پرداخت به موقع قبوض آب مصرفی و نصب کنتور در روستاها می توان زمینه خدمات رسانی بهتر و بیشتر را برای روستاییان فراهم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز