نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد:

روشن شدن چهره واقعی سیاستمداران آمریکا در انتخابات /نقاط حادثه خیز شهر خرم آباد شناسایی شوند

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۸:۳۲
کد خبر: ۴۸۱۱۵۵
روشن شدن چهره واقعی  سیاستمداران آمریکا در انتخابات /نقاط حادثه خیز شهر خرم آباد شناسایی شوند
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت : انتخابات واقعا یکی از انتخاباتی بود که افتضاحی در آمریکا به وجود آوردو الفاظ رکیک و زشتی که کاندیداها به هم گفتند و صحبت های ناجوری که مطرح کردند و به اصطلاح «پته یکدیگر را روی آب ریختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان  ،آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر گفت : اربعین در فرهنگ تشیع به امام حسین(ع) اختصاص دارد.

وی افزود: مسلمانان از 70 کشور جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند و این یک حرکت ارزشی و الهی است.

وی به موکب های مستقر برای پذیرایی و استقبال از مردم در مسیرهای منتهی به کربلا و نجف اشاره کرد و گفت: این موکب ها نمونه بارز بسیج سازندگی مردم ایران است که برای مردم عراق به یک الگو تبدیل شده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به کشته و زخمی شدن 2 دانشجو در سیل اخیر خرم آباد اشاره و با خانواده های این دانشجویان ابراز همدردی کرد و گفت: باید عوامل مربوط به حادثه بررسی و مشخص شود چه کسانی مقصر بوده و در این زمینه کوتاهی کرده اند.

وی با بیان اینکه مشکلات شهری خرم آباد فراوان است، افزود: مسئولان باید با درس گرفتن از این حادثه تلخ برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: شایسته نیست که مسئولان، دیگری را مقصر این حادثه بدانند و با برنامه ریزی، اقدامات مناسب برای فضای این شهر را فراهم آورند.

وی با انتقاد از انتشار فیلم حادثه غرق شدن یکی از دانشجویان در سیل اخیر خرم آباد گفت: پخش کردن فیلم حادثه اخیر نمی تواند به شهر خدمت برساند بلکه یک خیانت بود و به سرمایه های این شهر آسیب رساند.

وی با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی در بخشی دیگر از خطبه های خود گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه ترویج پیدا کند و به عنوان یک اصل شناخته شود.

آیت الله میرعمادی کتابخوانی را یک وظیفه ملی و دینی خواند و گفت: سرانه کتابخوانی در ایران کم است که باید برای افزایش این سرانه جوانان را به امر کتابخوانی تشویق کرد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مسئولان برای مقابله با آسیب های اجتماعی افزود: متاسفانه اعتیاد، خشونت، سرقت و بیکاری در جامعه افزایش یافته است که باید این آسیب ها کنترل شوند.

وی اظهار کرد: مسئولان با برنامه ریزی مناسب برای مقابله با این نوع آسیب های اجتماعی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بزرگترین تهدید برای اقتصاد مقاومتی، فساد اقتصادی است و این امر باعث می شود برنامه های اقتصاد مقاومتی عملی نشوند.

وی ناسپاسی و کفران نعمت را از مانع تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: باید با بهره گیری از ظرفیت ها و نعمت های الهی به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه در رقابت انتخاباتی آمریکا ناگفته های این کشور بازگو شد، افزود: نامزدهای انتخاباتی آمریکا ثابت کردند که ادعای دموکراسی و حقوق بشر در این کشور دروغ است و چهره های فاسد اخلاقی و مالی برای مردم روشن شد.

وی اظهار کرد: در این انتخابات با سخنان رکیک نامزدها به یکدیگر، افتضاحی در آمریکا بوجود آمد البته نامزد شکست خورده به راحتی شکست را پذیرفت و به فرد پیروز تبریک گفت که باید برای ما درس عبرت باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان به اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 88 اشاره کرد و گفت: برخی در آن زمان به توصیه مقام معظم رهبری توجه نکردند و حاضر به نابودی ایران و انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: سیاستمداران آمریکا پیرو سرمایه داران این کشور و صهیونیست ها هستند و آمریکا برای ایران شیطان بزرگ است.

آیت الله میرعمادی اظهار کرد: سیاست ایران در مقابل این کشور تا زمانی که از سلطه گری دست نکشند، مشخص است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز