«مریم آهنگر» در گفتگو با برنا بیان کرد:

عملکرد و رویکرد همه جانبه خبرگزاری برنا در تمام حوزه ها از جمله هنر، بسیار رضایت بخش است

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۸۱۲۶۸
عملکرد  و رویکرد همه جانبه خبرگزاری برنا در تمام حوزه ها از جمله هنر، بسیار رضایت بخش است
مریم آهنگر هنرمند ارزنده کشور در غرفه خبر گزاری برنا گفت: استقبال خوب مردم و رسانه ها از هنرمندان در عرصه های مختلف از جمله موسیقی و نمایش و سینما، بسیار خوشحالم کرده و این نشان از ذوق هنری جامعه و جایگاه خاص هنرمندان در قلب جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،در حاشیه آخرین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، «مریم آهنگر» از هنرمندان سینما و مطرح تئاتر کشور، ضمن حضور در غرفه این خبرگزاری، در گفتگو با خبرنگار برنا از در دستور کار داشتن چند پروژه جدید خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون در روزهای پایانی اجرای یک سریال هستیم که به زودی به مخاطبان تقدیم می‌شود و به دلایلی فعلا از عنوان کردن نام و جزئیات آن معذورم.

وی افزود: آخرین سریالی که در آن نقش آفرینی کردم «سریال کیمیا» از ساخته های جواد افشار بود که هشتمین همکاری من با ایشان بود و سریالهای« روزهای زیبا، رور رفتن، گل یا پوچ، سایه سقوط» و تله فیلمهای «به جامانده و کیلومتر ۱۴» نیز از دیگر کارهای من با همکاری این کارگردان بوده است.

این بانوی هنرمند ایرانی ادامه داد: کار کردن با آقای مجید صالحی در سریال سه در چهار، اقای جواد اردکانی در سریال آینه های نشکن، اکبر منصور فلاح در جاودانگی، ابراهیم شیوانی در گزارش یک اعدام، از تجربه های هوب کاری من بوده است که ارزش ویژه ای برای من نسبت به دیگر کارهایم داشته اند‌.

وی با اشاره به حضور هنرمندان در نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: استقبال خوب مردم و رسانه ها از هنرمندان در عرصه های مختلف از جمله موسیقی و نمایش و سینما، بسیار خوشحالم کرده و این نشان از ذوق هنری جامعه و جایگاه خاص هنرمندان در قلب جامعه دارد.

مریم آهنگر در خصوص گردهمایی مطبوعات در این نمایشگاه عنوان کرد: وجود و فعالیت این تعداد بالا از مطبوعات و خبرگزاری ها در سطح کشور، بسیار مایه خرسندی است و یقیناً تاثیر بسزایی در بُعد کمّی و کیفی انتشار آثار جامعه هنری نیز در میان مخاطبان هنر خواهد داشت و استحکام بازوی رسانه، تاثیر مستقیمی بر استحکام ستون عای فرهنگی جامعه خواهد گذاشت.

آهنگر در پایان با اشاره به فعالیت های خبرگزاری برنا در حوزه هنری اذعان داشت: عملکرد فعال و رویکرد همه جانبه خبرگزاری برنا در تمام حوزه ها از جمله هنر، بسیار رضایت بخش و‌مورد توجه مخاطبان است و زحمات خبرنگاران پر تلاش برنا برای تکریم و انتشار آثار و عقاید هنرمندان، همواره کم نظیر و شایسته تقدیر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز