سه شرکت مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل به جشنواره بین‌ المللی ربع رشیدی تبریز راه یافت

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۰:۵۰
کد خبر: ۴۸۲۱۳۲
سه شرکت مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل به جشنواره بین‌ المللی ربع رشیدی تبریز راه یافت
سه شرکت فناور مرکز رشد فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل به مرحله نهایی چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی ربع رشیدی تبریز راه یافت.

به گزارش برنا،سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: سولماز چرایی از شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان ، سعید ناصری از شرکت شفا درمان پاک داروی سبز و افشین کرمی از شرکت نوشداروی عصاره باغرو با دفاع و ارائه مناسب توانستند به مرحله نهایی این جشنواره راه یابند.
مهران محمدی با اشاره به اینکه چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی ربع رشیدی با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شورای عالی علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود تشریح کرد: در سه روز برگزاری نمایشگاه ، غرفه‌ شرکت ‌های این مرکز از استقبال مطلوب بازدیدکنندگان برخوردار بود و مذاکرات مناسبی در آن صورت گرفت.
او اظهارامیدواری کرد اقدامات علمی و عملی این مرکز در اخذ مجوزها و تجاری‌ سازی محصولات مورد نظر موثر واقع شود.
او افزود: بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار (تجاری سازی)، شناسایی توانمندی‌ های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، بسترسازی برای ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی از مهم‌ترین اهداف آن است.
 او با بیان اینکه گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ ای ، ملی و ایجاد فضای کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری از جمله اهداف مدنظر مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل است اظهار کرد: در این مرکز تلاش می‌شود تا بستر مناسبی برای حمایت از فناوران و تعامل آنها به عنوان عرضه‌ کنندگان فناوری و صاحبان واحدهای تولیدی و مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان متقاضیان و خریداران فناوری فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز