امروز رخ داد ؛

جلسه ساخت مسکن محرومان خراسان جنوبی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۸:۰۵:۴۹
کد خبر: ۴۸۲۲۶۹
جلسه ساخت مسکن محرومان خراسان جنوبی برگزار شد
پیرو تعهد استانداری خراسان جنوبی مبنی بر تامین زمین رایگان ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور، جلسه ساخت مسکن محرومان استان با حضور استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی ذی ربط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید علی اکبر پرویزی، در این جلسه گفت: دستگاه های ذی ربط نهایت همکاری و مساعدت را در راستای اجرایی کردن ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به انجام برسانند.
وی با بیان اینکه بعد از پالایش های انجام شده از سوی کمیته امداد استان، 483 خانوار در استان واجد شرایط دریافت مسکن هستند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به احصا زمین های قابل واگذاری در شهرهای استان و یا زمین هایی که در مجاورت محدوده شهری قرار داشته و قابلیت اضافه شدن به محدوده شهری دارند را به جلسه بعدی به منظور اخذ تصمیمات بعدی ارائه کنند.
وی ادامه داد: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز نسبت به بررسی زمین های قابل واگذاری در روستاها و یا شهرهای زیر 25 هزار نفر جمیعت، اقدامات لازم را صورت دهد تا بتوان با به کارگیری مکانیزم های مشخص نسبت به واگذاری آنها به کمیته امداد اقدام کرد.
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در خصوص انجام نظارت های فنی بر ساخت و سازها در این زمینه برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را انجام دهد.
پرویزی، با بیان اینکه ظرف یک هفته آینده مسئولان دستگاه های ذی ربط آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه را گزارش کنند، گفت: مسئولان مرتبط مشکلاتی که در زمینه اجرایی شدن این امر وجود دارد را با انجام کارهای کارشناسی شده احصا و به منظور اخذ تصمیمات نهایی به جلسه بعدی ارائه دهند.
این گزارش می افزاید که در سفر اخیر رئیس کمیته امدادبه استان در دیداری که وی ن با استاندار داشت، مقرر شد استانداری نسبت به تامین زمین رایگان برای ساخت واحد های مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اقدام لازم را صورت دهد که این جلسه نیز به منظور اجرایی شدن هرچه بهتر این امر برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز