معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

در تلاش هستیم حق پخش تلویزیونی و معافیت های مالیاتی به بودجه ورزش کشور اضافه شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۵:۵۷
کد خبر: ۴۸۲۴۷۸
در تلاش هستیم حق پخش تلویزیونی و معافیت های مالیاتی به بودجه ورزش کشور  اضافه شود
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان از وجود ۳۵۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی و پرداخت پاداش ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و قهرمانان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،سید مناف هاشمی در حاشیه بازدید از پروژه هتل ورزش گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه سال پیش در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داشتیم که حدود هزار پروژه به روش های مختلف دولتی، خصوصی و خیّرین به اتمام رسیده و سه هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام دیگر وجود دارد.

هاشمی افزود: از ظرفیت های موجود در قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و همچنین بودجه سالانه استفاده شده و ۱۹۳ پروژه را به خیّرین واگذار کردیم که ۸۳ مورد تاکنون افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۳ پروژه با اعطای وام و تسهیلات وزارت توسط بخش خصوصی ساخته شده و ۲۳۲ پروژه نیز برای واگذاری شناسایی شده که از این تعداد فراخوان ۶۰ پروژه زده شده و ۱۰ پروژه نیز به صورت قرارداد BOT بسته شده است.

وی تصریح کرد: امسال هم در هفته تربیت بدنی و دولت در مجموع حدود ۲۷۰ پروژه افتتاح شده و امیدواریم تا پایان سال بیش از ۱۰۰ پروژه دیگر را نیز افتتاح کنیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در برنامه ششم توسعه در تلاش هستیم دو تا سه بند جدید مانند حق پخش تلویزیونی و معافیت های مالیاتی به بودجه ورزش کشور اضافه کنیم از جمله ماده مصوب در کمیسیون تلفیق مبنی بر ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده که در صورت رای مجلس، هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به بودجه ورزش کشور اضافه می شود.

هاشمی درباره زمان پرداخت پاداش ورزشکاران افتخارآفرین گفت: پاداش ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و قهرمانان سال ۹۴ ظرف سه ماهه پایانی امسال با حضور رئیس جمهور پرداخت می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز