مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد:

تحویل ۴۲۵میلیون مترمکعب گاز به صنایع استان

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۸:۰۸
کد خبر: ۴۸۲۵۱۱
تحویل ۴۲۵میلیون مترمکعب گاز به صنایع استان
اسماعیل مفرد بوشهری از تحویل 425میلیون و 267هزار مترمکعب گاز به صنایع استان قزوین طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اعلام این خبر گفت: مقدار گاز تحویلی به صنایع استان قزوین در شش ماهه ابتدایی امسال 425میلیون و 267هزار مترمکعب بود که این میزان تقریبا معادل مقدار گاز تحویلی در مدت مشابه سال قبل به صنایع می باشد.

مفردبوشهری با بیان اینکه فراهم سازی بستر برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی از اولویت های شرکت گاز استان قزوین است اضافه کرد: استفاده حداکثری واحدهای صنعتی و تولیدی از گاز طبیعی می تواند نقش بسزایی در صرفه جویی های اقتصادی هم در سطح ملی و هم از نظر بهره وری واحدهای تولیدی داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین این امر می تواند در کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز بسیار موثر باشد.

این مقام مسوول توضیح داد: این مقدار گاز تحویلی به صنایع استان غیر از تحویل حدود 1میلیارد و 759میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه شهیدرجایی است که امیدواریم بتوان در بخش نیروگاه نیز همچون سال گذشته شاهد تحویل حداکثری گاز باشیم.

مفردبوشهری ادامه داد: در حال حاضر از 2800واحد صنعتی در استان تعداد 1850واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که معادل 66درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی استان را شامل می شود.

وی افزود: با توجه به بهره مندی 13شهرک صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی و توجه ویژه شرکت گاز به مقوله گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی امیدواریم استقبال صنایع از گاز به عنوان سوخت اصلی روز به روز افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز