با حکم استاندار صورت گرفت؛

انتصاب علیرضایی به عنوان دبیر اطلاع رسانی هفته پژوهش و فناوری قزوین

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۰:۵۶
کد خبر: ۴۸۲۵۴۰
انتصاب علیرضایی به عنوان دبیر اطلاع رسانی هفته پژوهش و فناوری قزوین
فریدون همتی با صدور حکمی نصرت اله علیرضایی را به عنوان دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان قزوین منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در راستای اجرای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان قزوین و تعیین اعضای ستاد بزرگداشت این هفته نصرت اله علیرضایی با حکم فریدون همتی استاندار قزوین به عنوان دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این ستاد انتخاب شد.

در بخشی از حکم فریدون همتی استاندار قزوین خطاب به نصرت اله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر پژوهش و فناوری و به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر و بهینه مراسم و برنامه های هفته پژوهش و فناوری در قزوین و براساس مصوبه کارگروه هفته پژوهش و فناوری استان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان "دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد برنامه های هفته پژوهش و فناوری استان قزوین" انتخاب می شوید.

انتظار می رود براساس اهداف، سیاست ها و برنامه های مصوب و ابلاغی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، ضمن همفکری و همکاری با سایر اعضای ستاد استانی و دانشگاهیان در انجام وظایف محوله ستاد استانی و بررسی و تصویب برنامه ها و پیشنهادهای ارائه شده از سوی کمیته های ستاد و آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با هفته پژوهش و فناوری با بهره مندی از امکانات و رعایت نظم و انضباط  تلاش کنید تا شاهد رشد و اعتلای پژوهش و فناوری در استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز