صدا و سیما به شهید خزایی افتخار می کند

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۷:۵۸
کد خبر: ۴۸۳۰۲۳
صدا و سیما به شهید خزایی افتخار می کند
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید خزایی اسوه ای برای مردم ایران و سیستان و بلوچستان است که جهادگری قابل در جبهه جنگ نرم و جبهه جنگ سخت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالعلی علی عسگری  در مراسم تشییع شهید محسن خزائی در مصلای قدس زاهدان اظهارداشت: شهید خزائی همچون شهدای دیگر این استان که منشا برکت، امنیت و پیشرفت کشور بودند، توانست به عنوان مدافع حرم با تمام وجود در سنگر دفاع از ارزش های دینی و اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه در مقابل ظلم تروریست ها و جریان های تکفیری گام بردارد به طوری که گزارش های ارزشمندی را برای بیان واقعیت ها و شکل دهی جریان های مقاومت ارسال کرد.

وی با بیان اینکه استان سیستان وبلوچستان استانی شهید پرور است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است افزود: استان سیستان و بلوچستان استانی سخت کوش مبارز و مجاهد است که چنین جوانی از آن بر آمده است و برای دفاع اسلام به سوریه رفت و قیام کرد.

وی بیان کرد: شهید خزایی از شهادت هراسی نداشت و به دنبال شهادت بود که با تمام این ویژگی ها به شهادت رسید.

علی عسگری اظهار داشت: شهید خزایی اسوه ای برای مردم ایران و سیستان و بلوچستان است که جهادگری قابل در جبهه جنگ نرم و جبهه جنگ سخت بود.

 

۲۲ آبان ماه محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر، به آرزویش رسید و به جرگه شهیدان مدافع حرم پیوست.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز