رییس دادگاه بخش خرمدشت خبر داد:

دستگیری قاتل فراری خرمدشت

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۲:۳۳
کد خبر: ۴۸۳۸۳۴
دستگیری قاتل فراری خرمدشت
محسن رضایی از دستگیری قاتل فراری خرمدشت در مخفیگاهی در یکی از روستاهای الموت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محسن رضایی رییس دادگاه بخش خرمدشت با اعلام این خبر گفت: با اقدامات انجام شده و هماهنگی های قضایی فردی که چندی پیش در خرمدشت دست به قتل زده بود در مخفیگاهش در یکی از روستاهای الموت دستگیر شد.

رضایی افزود: در پی وقوع قتل در خرمدشت و فرار متهم اصلی پرونده، اقدامات لازم برای پیگیری پرونده و دستگیری قاتل به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه انتشار شایعات متفاوت و متناقض تلاش های ماموران پلیس را با سختی روبرو کرده بود، کارآگاهان با بررسی های علمی و استفاده از پلیس های تخصصی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند.

رییس دادگاه بخش خرمدشت خاطرنشان کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده محل اختفای متهم در یکی از روستاهای الموت شناسایی و توسط ماموران پلیس محاصره و متهم دستگیر شد.

رضایی تصریح کرد: متهم پیش از دستگیری با استفاده از تیغ اقدام به خودزنی و خودکشی کرد که اقدامات درمانی و انتقال متهم به بیمارستان به سرعت انجام گردید.

وی با اشاره به موضوع این پرونده اظهار کرد: متهم از خانواده مقتول خواستگاری کرده بود که با پاسخ منفی خانواده و دختر آن روبرو شده بود که بعد از این خواستگاری در شهر آبیک به دلیل قتل دستگیر ولی با رضایت اولیای دم بعد از طی دوران حبس آزاد شد.

این مقام قضایی اعلام کرد: متهم در سال94 بار دیگر به منزل مقتول مراجعه و خواستگاری خود را مطرح کرد که به دلیل همراه داشتن سلاح گرم در این مراجعه، پرونده قضایی برای نامبرده تشکیل و بعد از بررسی، تحقیقات و رسیدگی رأی دادگاه در آبان ماه صادر گردید.

رضایی خاطرنشان کرد: متهم بعد از اطلاع از رأی دادگاه مبنی بر هفت و نیم سال حبس؛ با مراجعه به منزل مقتول، پدر خواستگار خود را با سلاح گرم به قتل رساند و همچنین به سوی خواستگارش نیز تیراندازی کرد که به مصدومیت شدید وی منجر شد.

وی تأکید کرد: متهم پس از این تیراندازی متواری شده بود که شایعاتی مبنی بر حضور وی با سلاح در شهر منتشر می شد که دستگاه قضا و پلیس با دقت این اقدامات را رصد کرده و در نهایت این متهم را دستگیر کردند.

رییس دادگاه بخش خرمدشت یادآور شد: انتظار ما از مردم و رسانه ها در مواقع این چنینی کمک به دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده در فضایی به دور از هیاهو و جنجال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز