جاده‌های ایلام آماده بازگشت زائران است/ رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۴:۱۲
کد خبر: ۴۸۳۸۵۹
جاده‌های ایلام آماده بازگشت زائران است/ رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با استفاده از تمام توان پلیس در حال باز کردن راه‌های استان ایلام برای بازگشت زائران هستیم.

به گزارش  برنا ایلام، سردار «تقی مهری» در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار کرد: اکنون بار ترافیکی در شهر مهران و اطراف پارکینگ‌ها سنگین است ضمن اینکه ورود خودروها به محدوده شهری نیز همچنان ممنوع است.

وی بابیان اینکه مأموران پلیس راهور و پلیس‌راه در معابر شهری، ورودی‌ها و خروجی‌های مهران مستقر و نسبت به هدایت و راهنمایی وسایل نقلیه اقدام می‌کنند، افزود: درخواست می‌کنیم مردم با مأموران پلیس برای تسهیل در ترددها همکاری کنند.

مهری تأکید کرد: با توجه به آغاز موجب بازگشت زائران از مرز مهران به داخل کشور، برنامه‌ریزی‌ها برای مهیاکردن شرایط مناسب در این بخش انجام‌شده تا درروند خروج آن‌ها از مرز و شهر مهران تسهیل شود.

وی با تأکید بر اینکه جاده مهران - ایلام برای تسهیل درحرکت وسایل نقلیه زائران بازگشتی از عتبات عالیات یک‌طرفه شده است، یادآور شد: از خروجی‌های شهر ایلام اجازه حرکت در مسیر ایلام - مهران به خودروها داده نمی‌شود و کسانی که قصد عزیمت به مهران دارند باید از مسیر جایگزین ایلام - ملکشاهی - مهران تردد کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ،پلیس‌راه و راهنمایی و رانندگی استان‌های لرستان، کرمانشاه و مرکزی به دلیل بار سنگین و پر شدن ظرفیت مرز مهران از روز گذشته مانع حرکت خودروهای زائران به سمت این شهر می‌شوند و آن‌ها را به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان راهنمایی می‌کنند.

وی گفت: در جاده مهران - ایلام در برخی نقاط ترافیک سنگین ایجادشده و حرکت خودروها با کندی انجام می‌شود که از رانندگان درخواست داریم با صبر و حوصله بیشتری در این مسیر رانندگی کرده از انجام حرکات خطرساز خودداری کرده با عوامل پلیس‌راه مستقر در مسیر همکاری کنند.

مهری اضافه کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده ولی به دلیل افزایش حجم ترددها، زائران باید صبر و حوصله به خرج دهند زیرا جاده‌های ایلام ظرفیت و کشش این حجم خودرو را ندارد.

وی ادامه داد: تمام نیروهای نظامی و امنیتی همچنین امدادی، اورژانس، هلال‌احمر و دیگر نیروهای عملیاتی آمادگی لازم برای کمک به ایجاد تسهیل در بازگشت زائران رادارند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از زائران تقاضا می‌شود هنگام بازگشت مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به دلیل خستگی سفر برای زود رسیدن خود و دیگران را خطر نیندازند، از سرعت و سبقت غیرمجاز به دلیل ناآشنایی با جاده خودداری کنند تا دچار حادثه ناگوار رانندگی نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز