با برگزاری نشست کمیته فرهنگی؛

جامعه ورزش قزوین آماده حضور در عزاداری اربعین حسینی شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۹:۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۸۳۸۸۵
جامعه ورزش قزوین آماده حضور در عزاداری اربعین حسینی شد
نشست کمیته فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قزوین به منظور انجام هماهنگی های لازم برای حضوری با صلابت در مراسم اربعین حسینی برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نشست کمیته فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سیدمحمدتقی علوی معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی، عباس علایی مقدم معاون ورزشی، روسای ستادی اداره کل و مهرعلیان نماینده سازمان بسیج ورزشکاران استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و بر حضور گسترده ورزش و جوانان استان قزوین در مراسم عزاداری اربعین حسینی برای ثبت حماسه ای دیگر تاکید شد.

در ابتدای این نشست محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اربعین حسینی را نماد وحدت و انسجام امت اسلامی عنوان کرد و افزود: در اربعین حسینی، خیل عظیم مشتاقان به اباعبدا... الحسین(ع)بصورت پیاده به کربلای معلای مشرف می شوند که این مهم اتحاد و همدلی امت اسلامی را به جهانیان معرفی می کند.

مشهدی آقایی ضمن تمجید از هیات کاراته استان به واسطه راه اندازی دسته عزاداری در اربعین هرسال این حرکت را موجب اعتلای بیش از پیش جامعه ورزش و جوانان استان ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: از دیگر هیات های ورزشی استان هم می خواهیم با حضور در این مراسم، موجبات اعتلای معنوی بیش از پیش جامعه ورزش و جوانان استان را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خاتمه از قهرمانان اخلاق مدار ورزش قزوین به ویژه کاراته بواسطه حضور در این مراسم قدردانی و ابراز کرد: امیدواریم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند، همانگونه که در ورزش همگانی و قهرمانی موفقیت های ارزشمندی را کسب کرده ایم در بحث اخلاقی و معنوی نیز به جایگاه های والاتری برسیم.

در ادامه این نشست سیدمحمدتقی علوی معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی و عباس علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن برشمردن اهداف والای این حرکت ارزشمند خواستار برنامه ریزی منسجم و هدفمند در خصوص حضور حداکثری ورزشکاران و قهرمانان و همچنین هیات های ورزشی در این مراسم معنوی شدند.

هیات عزاداری جامعه ورزش استان قزوین صبح روز اربعین حسینی ساعت 10صبح از مقابل خانه کاراته استان واقع در مجموعه ورزشی غدیر به سمت امامزاده حسین(ع) حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

ورزش2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز