رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل :

مسابقات بین‌المللی فوتبال زیر ۱۴ سال در اردبیل به کار خود پایان داد

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۲:۴۱
کد خبر: ۴۸۴۳۷۵
مسابقات بین‌المللی فوتبال زیر ۱۴ سال در اردبیل به کار خود پایان داد
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتبال بین‌المللی جام صلح و دوستی زیر ۱۴ سال با قهرمانی تیم کشور آذربایجان در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا،

صمد نوتاش در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال زیر 14 سال جام صلح و دوستی در اردبیل اظهار داشت: مسابقات فوتبال بین‌المللی زیر 14 سال جام صلح و دوستی با حضور 5 تیم در اردبیل و سرعین به مدت سه روز برگزار شد که در پایان تیم کشور آذربایجان مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم یاران دایی اردبیل مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی زیر 14 سال جام صلح و دوستی با در اردبیل برگزار شد، افزود: مسابقات در سطح بسیار بالایی به میزبانی اردبیل برگزار شد که تیم‌های اردبیل در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شدند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال و فوتسال در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده تا بتوانیم مسابقات دوستانه و تدارکاتی با کشورهای خارجی را تداوم بخشیم و استعدادهای فوتبال اردبیل را شناسایی کنیم.

نوتاش تصریح کرد: هم‌اکنون فوتبال و فوتسال پایه اردبیل نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته و در این زمینه جشنواره‌های استعدادیابی برگزار شده تا نفرات برتر بتوانند جواز حضور در مسابقات مختلف را کسب کنند.

وی اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی فوتبال زیر 14 سال جام صلح و دوستی با حضور دو تیم از کشور آذربایجان و سه تیم از اردبیل برگزار شد که در این مسابقات تیمی از کشور آذربایجان قهرمان شد و تیم یاران دایی اردبیل و تیمی از کشور آذربایجان به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و مراسم اهدای جام به تیم‌های برتر با حضور مسئولان هیئت فوتبال اردبیل، پیشکسوتان و جانباز هشت سال دفاع مقدس، حاج ناصر دستاری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز