فرماندار اردبیل:

هیچ طرح اشتغالی در اردبیل نباید گرفتار کاغذبازی شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۶:۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۸۴۴۰۶
هیچ طرح اشتغالی در اردبیل نباید گرفتار کاغذبازی شود
فرماندار اردبیل گفت: ضروری است هر طرح و برنامه مرتبط با اشتغال‌زایی بدون معطلی مورد بررسی قرار گرفته و گرفتار کاغذبازی نشود.

به گزارش برنا،

جواد زنجانی ظهر شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردبیل تأکید کرد: لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولی امر اشتغال هرگونه طرح اشتغال‌زا را بدون فوت وقت و معطلی بررسی کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی دولت تدبیر و امید است، اضافه کرد: هر اقدامی از جمله ارائه تسهیلات، نظارت و بازرسی به تسهیلات اعطایی و بررسی پروژه‌های اشتغال باید بدون فوت وقت انجام شود.

فرماندار اردبیل با تأکید به اینکه در شهرستان اردبیل توزیع اعتبار مشاغل خانگی بیش از سقف عملکردی است اضافه کرد: لازم است تمامی اعتبار اختصاصی جذب شده و از خروج آن از استان خودداری شود.

زنجانی به ضرورت بررسی میزان اشتغال ایجاد شده در پی پرداخت تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: در خصوص تسهیلات ستاد تسهیل نیز لازم است برش‌های عملکرد شهرستان به صورت کامل احصا شده و مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین به ضرورت بازدید از واحدهای تولیدی که در پی دریافت تسهیلات نیروی کار و یا تولید خود را افزایش داده اند، تأکید کرد و بیان داشت: لازم است روند استفاده از تسهیلات بانکی از سوی واحدهای تولیدی بررسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز