پیش بینی ورود ۳.۵ میلیون مسافر به مشهد در دهه پایانی ماه صفر

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۴۴۴۲
پیش بینی ورود ۳.۵ میلیون مسافر به مشهد در دهه پایانی ماه صفر
جانشین ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود در دهه ی پایانی ماه صفر، مشهدالرضا میزبان ورود 3.5 میلیون مسافر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد حسن واحدی با اعلام این خبر افزود: با هدف افزایش سطح کیفی خدمات و برنامه ریزی در جهت رفاه حال زائران و مسافران در این دوره ستاد استانی خدمات سفر در قالب 12 کمیته فعال شده است.

وی اظهار داشت: در بخش حمل و نقل و اقامت همه امکانات و ظرفیتها بکار گرفته شده و در این زمینه هیچگونه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، گفت: بطور کلی اقامتگاه های رسمی مشهد با حدود 220 هزار نفرشب گنجایش میزبان مسافران و زائران در این ایام هستند.

واحدی افزود: حداقل 100 هزار نفرشب نیز گنجایش اقامتگاهها و واحدهای غیررسمی و موقت است که به این میزان افزوده می شود و مسافران و زائران می توانند از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر مسافران و زائران عادی، ورود 300 هزار نفر زائر پیاده نیز پیش بینی شده است. در همین چارچوب 150 موکب و ایستگاه صلواتی در مسیرهای منتهی به مشهد و داخل این شهر به زائران پیاده خدمات رسانی می کنند.

گفتنی است؛ استان خراسان رضوی هزار واحد اقامتی رسمی با گنجایش افزون بر 100 هزار نفر شب دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز