در رقابت های نوجوانان جهان

یک طلا و یک برنز سهم تکواندوکاهای دختر مازندرانی

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۰:۵۱
کد خبر: ۴۸۴۷۹۵
یک طلا و یک برنز سهم تکواندوکاهای دختر مازندرانی
در مسابقات تکواندو قهرمانی دختر نوجوانان جهان 2 تکواندوکا مازندرانی موفق به کسب مدال طلا و مدال برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ یازدهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان که با با حضور 800 تکواندوکا از 110 کشور به میزبانی شهر بورنابی کانادا و در سالن بیل کوپلند برگزار شد، شیر دختران کشورمان با درخشش 2تکواندوکا مازندرانی خود قهرمان جهان شدند.

در این پیکارها دو تکواندوکا مازندرانی به نام های زهرا پور اسماعیل در وزن 68+ کیلوگرم موفق به مدال طلا و پریسا جوادی در وزن 63- کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ملی تکواندوی دختران نوجوان کشورمان که در این رقابت‌ها با ترکیب زهرا اسماعیل پور، پریسا جوادی، مبینا ن‍ژاد کته‌سری، کوثر حسینی، ستاره چابکی، فاطمه جعفری، مبینا شاکری، مبینا بابالو، زهرا شجاعی و زهرا شیدایی به مصاف رقبایش رفت، در پایان با 2 مدال طلای (زهرا پوراسماعیل و مبینا نژاد کته‌سری)، 2 مدال برنز ( پریسا جوادی و مبینا بابالو) با 55 امتیاز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

چین تایپه با یک مدال طلا، سه نقره و 55 امتیاز نایب قهرمان شد، روسیه با 3 مدال نقره، 2 برنز و 50 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

شایان ذکر است، هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی و نیلوفر صفریان و معصومه محمدیان نیز مربیان تیم ملی بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز