نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد:

ذلت آمریکا حاصل وجود بسیج است/تحقق اقتصاد مقاومتی به پشتوانه بسیج صورت می گیرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۷:۵۱
کد خبر: ۴۸۵۰۵۹
ذلت آمریکا حاصل وجود بسیج است/تحقق اقتصاد مقاومتی به پشتوانه بسیج صورت می گیرد
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:ذلت آمریکا حاصل وجود بسیج است وتحقق اقتصاد مقاومتی به پشتوانه بسیج صورت می گیرد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان، مسئولان و کارکنان بسیج استان لرستان افزود: بسیج یادگار ارزشمند امام(ره) است که وجود بسیج پر از برکت و فرهنگ و تفکر بسیج سازنده است.
وی اظهار داشت: امروز بسیج نیرویی کارآمد، مردمی، مخلص و خدمتگذار است ودر زمینه های مختلف سازندگی، فرهنگی، دینی، اقتصای، سیاسی وبرای جهان الگو شده است.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه جانفشانی، ایثار و دفاع از انقلاب و نظام بسیج بر کسی پوشیده نیست گفت: یکی از اقدامات بسیج خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) بود و به صورت شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می کردند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مقاومت در بحرین و سوریه و یمن و وجود نیروهایی مانند حشدالشعبی الگوگرفته از حرکت و فرهنگ بسیج است.
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: خصوصیاتی مانند شجاعت، مقاومت، تبعیت از ولایت و عشق به شهادت که در وجود اصحاب امام حسین (ع) بود، امروز در بسیج تجلی یافته است.
وی با اشاره به شجاعت نیروهای بسیجی افزود: بسیج تنها از خدا می ترسد و از قدرت های مادی کوچکترین واهمه ای ندارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر رعایت همیشگی چند اصل مهم در ساختار بسیج کشور گفت:ولایت مداری مطلق، فعالیت های فرهنگی و تقویت روحیه انقلابی، اصولی هستند که بسیج باید در تمام مراحل فعالیت خود آنها را مدنظر قرار دهد.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه ای مهم بسیج ولایتمداری است گفت: بسیج تنها از یک نفر و یک نقطه دستور می گیرد و آن هم مقام معظم رهبری و ولایت است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر ضرورت آرامش، وحدت، همبستگی بین بسیجیان تاکید کرد و گفت: این امر باید به عنوان چراغ راه بسیج مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه بسیج باید انقلابی باشد گفت: بسیج از جریانی که با ولایت کوچکترین انحرافی داشته باشد تنفر دارد.
وی با بیان اینکه خصوصیات اصحاب امام حسین (ع) در بسیج تجلی پیدا کرده است گفت: نترسیدن، شجاعت، مقاومت، ایستادگی را در بسیج می بینیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود مقابله خرابی ها و ویرانی ها، جهل، نادانی، تربیت دانشمندان هسته ای، شتاب حرکت علمی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن را از جمله اقدامات بسیج در کشور برشمرد و عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور به پشتوانه بسیج صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز