شهردار خرم آبادتاکید کرد:

با مدیرانی که در انجام وظایف و مسئولیت های محوله قصور داشته باشند برخورد خواهیم کرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۸۵۱۷۶
با مدیرانی که در انجام وظایف و مسئولیت های محوله قصور داشته باشند برخورد خواهیم کرد
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری خرم آباد به ریاست یحیی عیدی بیرانوند و با حضور رستم کوشکی "عضو شورای اسلامی شهر"، معاونین شهردار، مدیران مناطق، بخشها و برخی واحدهای شهرداری خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری خرم آباد به ریاست یحیی عیدی بیرانوند و با حضور رستم کوشکی "عضو شورای اسلامی شهر"، معاونین شهردار، مدیران مناطق، بخشها و برخی واحدهای شهرداری خرم آباد برگزار شد.

در این جلسه، شهردار خرم آباد با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر وضعیت ناپایدار جوی در روزها و هفته های آینده گفت: تمامی مدیران مناطق و مسئولین خدمات شهری و سایر واحدهای مرتبط باید با جدیت نسبت به ساماندهی حوزه کاری خود اقدام کنند، چرا که در غیر اینصورت، با مدیرانی که در انجام وظایف و مسئولیت های محوله قصور داشته باشند برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به منظور رصد مشکلات شهری، صبح ها پس از اقامه نماز صبح، و در اکثر مواقع، عصرها تا پاسی از شب، در سطح شهر گشت زنی میکنم، لذا از سایر مدیران نیز انتظار دارم در قبال مشکلات شهر مسئولیت پذیر، و در جهت رفع آنها، کوشا باشند.

شهردار خرم آباد تصریح کرد: بازرسان مناطق نیز در این مسیر باید به صورت فعال به یاری مدیران بشتابند و کاستی های حوزه شهری را به مدیران گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

در ادامه این جلسه، رستم کوشکی "عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد" نیز با اشاره به حادثه سیلاب اخیر خرم آباد گفت: اتفاقات پیش آمده کاملاً ناشی از حوادث طبیعی بود زیرا به دلیل قرارگرفتن شهر خرم آباد در یک درّه، روان آب ها در زمان بارندگی شدید به سمت مرکز شهر هجوم می آورند.

وی افزود: متاسفانه برخی دستگاه ها، در گذشته، اراضی کوهپایه ها را نیز به کاربری مسکونی تغییر داده اند اما نسبت به مدیریت و هدایت آبهای سطحی اقدامی نکرده اند که این موضوع گواهی است بر عدم قصور شهرداری خرم آباد در اینگونه مسائل.

این عضو شورای شهر با تاکید بر نقش مهم شهرداری در جامعه، تصریح کرد:شهرداری خرم آباد مدیران و نیروهای توانمندی دارد که در صورت خودباوری و مسئولیت پذیری، هرکدام می توانند منشاء تحولات مثبت در سطح شهر باشند.

علی محمدخانی و وحید رشیدی، معاونین خدمات شهری و عمرانی شهرداری خرم آباد نیز از دیگر سخنرانان جلسه امروز بودند که ضمن ارائه گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته، خواستار تلاش بیشتر مدیران در راستای تحقق اهداف و مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرداری خرم آباد شدند.

خبر: امین ساکی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز