کشف ۱۱ تن انواع چسب قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۸۵۱۷۸
کشف ۱۱ تن انواع چسب قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در خرم آباد
فرمانده انتظامی استان لرستان ، از توقیف یک دستگاه کشنده کانتینر و کشف 11 تن انواع چسب قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سردار "محمد قنبری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی لرستان ، از ورود کالای قاچاق توسط یک دستگاه کشنده کانتینربر در محور مواصلاتی خرم زال مطلع و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و خودروی مذکور را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی اولیه از خودرو توقیفی مشخص شد که بار خودرو شامل چسب های مایع ، کتابی و صنعتی است که در لا به لای محموله ، 11 تن چسب قاچاق خودرو مغایر با مقدار و نوع چسب ثبت شده در مجوز حمل را ، کشف کردند.

قنبری در ادامه گفت: محموله قاچاق کشف شده از استان های جنوبی به سمت شرق کشور بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری راننده متخلف ، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق را ، بیش از 6 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی با بیان این که متهم جهت سیر مراحل قانونی ، به مراجع قضائی معرفی شد ، گفت: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از عوامل ضربه به اقتصاد کشور و تولید ملی است و پلیس لرستان ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی استان ، با قاطعیت با افرادی که بخواهند با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهد کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز