شهردار جوادآباد خبر داد:

مشارکت گسترده شهرداری جوادآباد در ایام هفته بسیج

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۹:۲۵
کد خبر: ۴۸۵۵۴۹
مشارکت گسترده شهرداری جوادآباد در ایام هفته بسیج
خانی از مشارکت گسترده این شهرداری در برنامه های ایام الله هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران،  محمد خانی عصر سه شنبه دوم آذر 95 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج جایگاه معنوی در میان مردم و وظیفه نهادهایی مانند مانند شهرداری است که در ایام الله هفته بسیج، مشارکت مطلوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: به همین دلیل، شهرداری جوادآباد پیشنهاد داد که به مدت 10 روز از اول تا دهم آذرماه به میزان 50 درصد تخفیف صدور مجوز ساخت به بسیجیان این شهر تعلق بگیرد.

شهردار جوادآباد بیان داشت: در هفته بسیج برنامه های متنوعی با همکاری حوزه بسیج شهید دستغیب خواهیم داشت که از جمله آنها افتتاح موزه شهدا و گلباران مزار شهدای جوادآباد خواهد بود.

وی افزود: این دو برنامه صبح روز پنج شنبه چهارم آذرماه برگزار می شود که همزمان با رژه نیروهای موتوری بسیج، تاکسیرانی و آتش نشانی شهرداری جوادآباد همراه خواهد بود.

خانی خاطرنشان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز بازدید از پنج جانباز و پنج خانواده شهید در دستور کار شهرداری جوادآباد قرار دارد.

وی ادامه داد: تقدیر از پنج بسیجی نمونه و شاخص شهر جوادآباد در نماز جمعه پنجم آذرماه که مصادف با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام راحل است، از برنامه های شهرداری در این هفته مقدس است.

خانی برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور کارکنان بسجی شهرداری را نیز از جمله برنامه های شهرداری جوادآباد در هفته بسیج عنوان کرد و نصب بنر و ایجاد سنگر نمادین در مقابل درب ورودی شهرداری را از اقدامات دیگر به مناسبت این هفته دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز