سلیم موذن زاده در اردبیل به خاک سپرده خواهد شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۲:۵۹
کد خبر: ۴۸۵۵۵۸
سلیم موذن زاده در اردبیل به خاک سپرده خواهد شد
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل با صدور پیامی درگذشت استاد سلیم موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت

به گزارش برنا،متن پیام به شرح زیر است :

 

بسم الله الرحمن و الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

بدون تردید وقف حنجره ای که برای مدح و نوحه سرایی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اختصاص یافته و استفاده ازآن را در جای دیگری جایز نمی داند، میراثی است ماندگار و در گذر تاریخ جاودانه خواهدبود.

باابراز نهایت تأسف و تألم، غم فقدان سلطان الذاکرین، خالق نوای بی نظیر "زینب ،زینب"ضایعه ای دردناک و عظیم نه تنها برای دارالارشاد اردبیل، بلکه برای کشور و جهان اسلام است.

درگذشت استادسلیم موذن زاده اردبیلی، ازیک خاندان پرافتخار که عمری را باعظمت و اخلاص در رثای خاندان عصمت و طهارت ماتم سرایی نموده و سرمایه عظیم معنوی عالم تشیع و جهان اسلام بشمار می رود، جبران ناپذیر است.

شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل، سفر ابدی این مداح عالیقدر اهل بیت(ع) را  که درماه صفر به دیدار مولای خود حضرت سید الشهدا (ع) شتافت، تسلیت عرض نموده و از عموم همشهریان حسینی و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) جهت شرکت باشکوه درمراسم تشییع و مجلس سوگواری آن مرحوم مغفور دعوت می نماید.

پیکر سلطان الذاکرین ،پیر غلام حسینی مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی فردا ساعت ۱۵ از میدان مصلی اردبیل تشییع خواهد شد.

 ستاد برگزاری مراسم تشییع، تدفین و مراسم مرحوم موذن زاده اردبیلی اعلام کرد این مراسم از ساعت ۱۵ با اقامه نماز بر پیکر آن مرحوم از سوی آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل آغاز و در مسیر چهارراه و شریعتی تشییع سپس برای خاکسپاری به قطعه مفاخر استان در بهشت زهرا منتقل خواهد شد.

مراسم تشییع وتدفین فخرالذاکرین موذن زاده اردبیلی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهد شد.

همچنین مراسم شام غریبان مرحوم فردا (چهارشنبه ) بعد از نماز مغرب وعشا و سومین روز درگذشت نیز روز پنجشنبه در مسجد اعظم اردبیل برگزار خواهد شد.

مراسم زنانه نیز همزمان در مسجد نبوی محله تازه شهر برگزار میشود.

به مناسبت درگذشت استاد موذن زاده اردبیلی شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل پنجشنبه چهارم آذرماه را در سراسر استان اردبیل عزای عمومی اعلام کرده است.

حجت السلام ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعلام کرد با توجه به پیش بینی حضور میهمانانی از مناطق مختلف کشور وحتی کشورهای همسایه کلیه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز