معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

بسیج در برهه های مختلف امتحان خود را پس داده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۱:۰۷
کد خبر: ۴۸۵۶۵۸
بسیج در برهه های مختلف امتحان خود را پس داده است
ایوب رحیمی گفت: بسیج در برهه های مختلف علی الخصوص جنگ تحمیلی امتحان خود را به خوبی پس داده و سربلند بیرون آمده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و فروش محصولات اقتصادمقاومتی که با حضور جمعی از مدیران و مسوولین استانی برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نیروهای بسیج با توجه به توانایی هایی که داشتند توانستند فعالیت های خود را مطابق با شرایط کشور تنظیم کنند و این نمایشگاه و دستاوردهای آن نمونه ای از فعالیت های بسیج می باشد.

رحیمی بیان کرد: بسیج امروز با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص اقتصادمقاومتی توانسته در زمینه های مختلف ورود پیدا کند و در این زمینه نیز به خوبی عمل کرده است.

وی ابراز کرد: امروز شاهد افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اقتصادمقاومتی هستیم که در آن بسیج توانسته در زمینه رونق صنایع کوچک و تولیدات روستایی به خوبی فعالیت کند.

این مقام مسوول اضافه کرد: در این نمایشگاه تولید کننده ها با توجه به دریافت تسهیلات توانسته اند مشاغلی را به راه انداخته و زمینه اشتغالزایی چند فرد را ایجاد کنند.

رحیمی اذعان کرد: این تولیدات که در زمینه های مختلفی چون بهداشت و درمان و غیره می باشد توانسته زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی روستاها باشد.

وی ادامه داد: این امر از مهاجرت اهالی روستا به شهر جلوگیری کرده و حتی در بعضی موارد باعث مهاجرت معکوس نیز شده است.

رحیمی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز