مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:

استخر پلدختر پایان دی ماه آبگیری می شود و بهمن ۹۵ به بهره برداری می رسد

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۹:۱۱
کد خبر: ۴۸۶۰۶۹
استخر پلدختر پایان دی ماه آبگیری می شود و بهمن ۹۵ به بهره برداری می رسد
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: استخر پلدختر پایان دی ماه آبگیری می شود و بهمن 95 به بهره برداری می رسد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان،جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور مهندس بازوند استاندار لرستان،مهندس اصلانی معاون امور عمرانی،مهندس غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع،مهندس چگنی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،حجت الاسلام سوری امام جمعه و کاظمی نماینده شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و دستیاری سرپرست فرمانداری پلدخترو همچنین جمعی از مدیران این شهرستان ، جلسه رسیدگی به برخی پروژه های عمرانی شهرستان و همچنین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری پلدختر برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه روند تکمیل این پروژه طی دو سال اخیر سرعت مطلوبی گرفته اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد این استخرتا پایان دی ماه آبگیری شود و در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
دکتر عزیزپور گفت: این طرح از سال 87 با زیربنای 1650 متر مربع آغاز شده است و19700 میلیون ریال (یک میلیارد و نه‌صد و هفتاد میلیون تومان) برای این طرح تا پایان سال 1394هزینه شده است و 850 میلیون تومان دیگر از محل اعتبارات استانی و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در سال 95 برای این طرح اختصاص یافت.
 
مهندس بازوند در جلسه ستاد تسهیل تولید و همچنین رسیدگی به برخی پروژه های عمرانی شهرستان پلدختر
در پاسخ و پیگیری یکی از خبرنگاران برای طرح استخر پلدختر گفت: از اینکه مطالبات 8 سال گذشته این شهرستان را الان پیگیری می کنند، از این افزایش مطالبات راضی هستیم و اگر این پی گیری های مردمی در سنوات قبل اتفاق افتاده بود،حالا وضعیت استان بسیار جلوتر از وضع موجود بود.
هوشنگ بازوند با هدف پیگیری مطالبات مردم این شهرستان ، از روند تکمیل طرح استخر پلدختر نیز بازدید کرد و در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پروژه استخر شنای پلدختر با هزار و ۶۵۰ مترمربع زیر بنا عملیات اجرایی آن از سال ۸۷ آغاز شده و در هشت سال دولت گذشته هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با بیان اینکه پروژه استخر شنای پلدختر پروژه ای است که در طول زمان بیشترین پیمانکار را تعویض کرده است افزود: این پروژه در دولت گذشته سه پیمانکار عوض کرده است.
استاندار لرستان گفت: امروز این پروژه در دولت تدبیر و امید، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از محل های اعتبارات ملی و استانی به آن اختصاص داده شده است.
بازوند اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه استخر شنای پلدختر در دهه فجر امسال این پروژه از ماده ۲۷ قانون بخش خصوصی خارج می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز