فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران در پیش خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین گفت:

بسیج یک نعمت ارزشمند برای نظام اسلامی است

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۸۶۴۲۴
بسیج یک نعمت ارزشمند برای نظام اسلامی است
سردار نصیری با اشاره اسیب های انقلاب در سایر کشورها گفت: نقش مردم در برخی انقلاب ها به مرور زمان کمرنگ می شود اما با تاسیس بسیج نقش مردم در انقلاب اسلامی ایران کمرنگ نشده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،سردار علی نصیری فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران به عنوان سخنران پیش خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین گفت:بسیج یک نعمت ارزشمند برای نظام اسلامی است .

وی افزود:بسیج ده ها میلیونی مقاومت اسلامی امروز در سر تا سر جهان تشکیل شده که حاصل ان درک امام (ره) از شرایط جهانی و حوادث اینده بوده است  .

وی  با اشاره اسیب های انقلاب در سایر کشورها گفت :نقش مردم در برخی انقلاب ها  به مرور زمان کمرنگ می شود اما با تاسیس بسیج نقش مردم در انقلاب اسلامی ایران کمرنگ نشده است .

سردار نصیری افزود:هرگاه نظام به مردم حضور داشته مردم در پاسداری از انقلاب از همه جلوتر بودند و نشانه ان حضور جهادی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس است .

وی تصریح کرد:در عرصه های مختلف حضور سازماندهی مردم در قالب بسیج  به ثمره رسیدن نهال پر برکت امام (ره) در تاسیس بسیج است .

فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران گفت :بسیجیان امروز زمان امام را درک نکردند اما رشادت های انها در عرصه های مثل جنگ سخت و نرم و دفاع از حریم ولایت نشان می دهد ارمان های انقلاب و مدنظر امام همچنان زنده است

وی  به راهپیمایی اربعین اشاره  و تاکید کرد: تفکر بسیجی و راه بسیجی مبنای ایستادگی در عرصه مقابله با مستکبرین است و شکل گیری بسیج  ریشه در راه امام حسین (ع) دارد .

سردار نصیری افزود:باید به مردم و مسوولان در خصوص اقدامات بسیج در حوزه های جهادی ,علمی و فرهنگی و اقتصاد مقاومتی گزارش داده شود .

وی بیان داشت:متاسفانه افرادی  درک و فهم درستی از رشادت شهدای مدافع حرم ندارد  و امروز کسانی هستند که درک درستی از صبر و ایستادگی مردم ندارد .

وی تاکید کرد:برخی ها به دنبال ایجاد روابط با دیگران هستند و ارمان  هایشان   را در دل دیگر کشور ها می بینند اما در واقع خود انها در حال نابودی هستند و ایستادگی و صبر شما بسیجیان  راه حل پیشرفت کشور است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز