توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی انجام شد؛

مذاکره با یک شرکت پاکستانی درخصوص همکاری های تجاری

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۸۷۱۴۱
مذاکره با یک شرکت پاکستانی درخصوص همکاری های تجاری
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از انجام مذاکرات با یک شرکت بین المللی فعال در زمینه بازرگانی از کشور پاکستان در خصوص همکاری های مشترک در حوزه اقتصادی و بازرگانی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، قربان میرزایی با اشاره  به حضور سیدمحسن رضا بخاری مدیر شرکت  TSC INTERNATIONAL کشور پاکستان، عنوان کرد: جلسات و گفتگوهای تخصصی خوبی با حضور تیم مشاوران و مدیران معاونت بازرگانی سازمان با این شرکت انجام شد.

وی افزود: در راستای پیشبر اهداف اقتصادی و بازرگانی سازمان، تفاهم نامه ای نیز در خصوص همکاری های مشترک اقتصادی و بازرگانی با این شرکت پاکستانی بسته شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس توافقات انجام شده، تشکیل میز مشترک بازرگانی در سازمان همیاری و این شرکت در پاکستان در دستور کار دو طرف قرار گرفته است.

وی بیان کرد: قرار است مسوولان این شرکت بازرگانی به منظور آشنایی بیشتر با فعالیتهای سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی، بازدید هایی از برخی شرکت ها و موسسات تابعه سازمان انجام دهند.

گفتنی است، سید محسن رضا بخاری علاوه بر مدیریت این شرکت بازرگانی مسوولیت نایب رییسی اتاق بازرگانی ایالت پنجاب پاکستان و ریاست اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان را نیز برعهده دارد و در این سفر آکب آسف مدیر اجرایی شرکتش اورا همیاری می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز