در راستای حمایت از تولید صورت گرفت؛

بازدید مسوولان از چند واحد تولیدی در تاکستان و البرز

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۸۸۴۰۸
بازدید مسوولان از چند واحد تولیدی در تاکستان و البرز
مسوولان استان قزوین در راستای حمایت از تولید و توسعه این بخش از چند واحد تولیدی در تاکستان و البرز بازدیدکردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جمعی از مسوولان استان قزوین متشکل از علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، البرز و آبیک و دبیر کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز در راستای اجرای سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید از صنعت و رونق تولید از 3واحد تولیدی مستقر در تاکستان و شهر صنعتی البرز بازدید و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها قرار گرفتند.

واحد پرشین فولاد تولیدکننده انواع میلگرد فولادی با ظرفیت ساخت سالیانه 500 هزار تن از این محصول و اشتغالزایی برای 300نفر نخستین واحدی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه مسوولان با حضور در شرکت گلوکوزان تولیدکننده گلوکز و شربت گلوکز، سبوس و نشاسته ذرت، خوراک دام واقع در شهر صنعتی البرز از این شرکت و طرح توسعه آن تحت عنوان فروکتوز با ظرفیت ساخت سالانه 98هزار تن و اشتغال 308نفر بازدید کردند.

سومین واحد تولیدی که مورد بازدید قرار گرفت شرکت تولیدی سندن ایرانیان(شعبه 1 و 2) تولیدکننده انواع بخاری و کولر اتومبیل تیبا- پراید و... با ایجاد اشتغال برای 1345نفر در سه شیفت کاری و 17خط تولید فعال بود که در سال1394 یک میلیون و دویست هزار بخاری اتومبیل های مذکور را تولید کرده و پیش بینی می شود این میزان تولید در سال جاری به یک میلیون و ششصد هزار افزایش یابد.

علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جریان این بازدیدها ضمن ارائه گزارشی به نمایندگان مجلس به ویژه دبیر کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در تاکستان و شهرصنعتی البرز را تشریح و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی استان جهت تسریع در رفع مشکلات این واحدها را خواستار شد.

سیده حمیده زرآبادی دبیر کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی پرشین فولاد تاکستان، گلوکوزان و سندن 1 و2 ضمن گفتگو با مدیران این واحدهای صنعتی، از نزدیک در جریان میزان محصولات تولیدی، صادرات و تنوع محصولات تولیدی و... آنها قرار گرفت.

استان قزوین هم اکنون دارای 14شهرک و ناحیه صنعتی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز