از هفته‌ی پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور:

خیبر،استقلال اهواز را به پرتگاه نزدیک کرد /آشتی خیبر با پیروزی

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۸۶۶۵
خیبر،استقلال اهواز را به پرتگاه نزدیک کرد /آشتی خیبر با پیروزی
از هفته‌ی پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با دو گل استقلال اهواز قعر جدولی را شکست داد.

 

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،شاگردان حقدوست که چند هفته ایست علیرغم بازیهای زیبا ودیدنی با بدشانسی وضعف  گلزنی نتایج خوبی کسب نکرده اند در برابر همسایه جنوبی وحریف قدیمی خود استقلال اهواز قرار گرفت.

در این دیدار خیبر با توجه به میدانداری هافبک های خوب خود محمئد بیرانوند،مهدی عبدی و احمد جعفری عملا در همان دقایق آغازین بازی نبض میانه میدان را در اختیار گرفته وبا یک فوتبال شناور وزیبا که در دقایقی از بازی فراتر از لیگ یک بود بازی را کاملا در اختیار گرفته وخیلی زود صاحب گل شد .  

در این دیدار حسین بهاروند کاپیتان خوش فکر وتکنیکی خیبر بارها با فرارهای دیدنی خود ودوندگی بی امان ستاره بی چون چرای بازی بود وبا گلزنی در دقیقه 39با یک شوت سرکش بازی خوب خود را تکمیل کرد .

ضما اینکه یاسردرویشی وامیر منصوریان در جناج چپ خیبر با هماهنگی وبازی زیبا سمت راست استقلال اهواز را کاملا تحت فشار قرار داده وبارها با فرارهای دیدنی وپاس های زیبای خود استقلال اهوز را تحت فشار قرار داده واوج هنر نمایی این دو بازیکن پاس بیرون زیبای یاسر درویشی در دقیقه 42وشوت وحشتناک ودیدنی امیر منصوریان یک صحنه دیدنی را خلق کرد که واکنش تماشایی ودیدنی رضا جباری مانع از یک گل دیدنی برای خیبر شد .

ضمن اینکه محمد بیرانوند هافبک وسط جوان وانرژیک خیبر در این دیدار با دوندگی بی امان خود عملا به هافبک های استقلال را فلج کرده ودر دقایق 25،69و79صاحب سه موقعیت گلزنی ایده ال شد که کم تجربگی این بازیکن مانع بزرگی برای گلزنی بیرانوند در این دیدار بود .

 

مهدی عبدی پلی میکر خیبر ،در این دیدار بارها در نبردبا هافبک های استقلال سر بلند بود وحتا یک بار در دقیقه 39ضربه سر زیبای این بازیکن با برخورد به تیر دردروازه به بهاروند رسید تا تیر خلاص را کاپیتان خیبر شلیک کند .

در نیمه دوم نیز خیبر تیم برتر میدان بود ولی بارندگی شدید ولغزنده بودن زمین از کیفیت کار دو تیم کاست ومانع از روییدن گل در نیمه دوم شد .

در این دیدار وحید همراز مدافع میانی وتکنیکی خیبر که با جای گیری خوب خود گل اول بازی را به ثمر رساند در دقیقه 85با کشیدگی همسترینگ کشاله ران دچار مصدومیت شد ومیدان را ترک کرد .

 

ضمن اینکه روزبه سینکی دروازبان چالاک خیبر هم در یکی دو صحنه با توجه به لغزندگی زمین با واکنش های تماشایی مانع از گلزنی اهوازی ها شد .

ضمن اینکه احمد جعفری در خط میانی خیبر همچنان دونده وپرقدرت نشان دادومحسن طرحانی با پوشش مناسب خط دفاعی خیبر وتکل های بلند صحیح از بازیکنان برتر خیبر بود .

بازگشت مسعود ستاری به خط دفاعی خیبر انسچام خوبی داده وستاری با استفاده از هوش بالای خود درصد نفوذ پذیری خط دفاعی خیبر را کاهش داد.

  در این بازی که در هوایی ابری و بارانی به قضاوت " رضا کرمانشاهی" برگزار شد، خیبر خرم‌آباد موفق شد در یک بازی حساب شده با گل‌های وحید همراز و حسین بهاروند استقلال اهواز را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد.

گل اول را در دقیقه 23 وحید همراز مدافع خیبر به ثمر رساند، همراز کرنر ارسالی را با ضربه سر زیبا به تور دروازه استقلال چسباند.

گل دوم نیز در دقیقه 37 به ثمر نشست، در این دقیقه ضربه سر مهدی عبدی به دیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و در محوطه جریمه نصیب حسین بهاروند شد که این بازیکن با شوتی زیبا دروازه را باز کرد.

 

داور: رضا کرمانشاهی. کمک‌ها: قهرمان نجفی، محمدرضا طالبی. داور چهارم: عقیل جهانبازی.

ناظر بازی: ابوطالب طاهریان

 اخطار دقیقه 73: محمد بیرانوند

بازیکنان خیبر خرمآباد :روزبه سینکی، مسعود ستاری، محسن طرهانی، وحید همرازمصطفی علی خانی 85)، امیر منصوریان، محمد بیرانوند، مهدی عبدی، احمد جعفری، حسین بهاروند ( از دقیقه 87 سید حسین حسینی)، یاسر درویشی و محسن دوستان( از دقیقه 80 شهاب دارایی). مربی: داود حق‌دوست

 

استقلال اهواز :رضا صابری نژاد، مصیب جمعه زاده، مجید دیلمی، معین راشدی(مصطفی کیانی 85)، جابر یوسفی، سید دانیال موسوی(صادق زرفانی 65)، حمداله ابدام، احسان آغاجری، احمد الجبوری، محمدرضا حسنی فر(هادی دغاغله 76)، حمید جرمی مربی: محمد سجادیان

 در دقیقه ۸۵، معین راشدی بازیکن استقلال اهواز با مشکل قلبی  مواجه و نقش بر زمین شد. بلافاصله  آمبولانس  و پزشک ورزشگاه  بالای سر بازیکن  حاضر شدند  و  سریعأ  به  بیمارستان منتقل شد.

 

وکانون هوادارت فوتبال لرستان با حضور در بیمارستان وعیادت از بازیکن مصدوم استقلال اهواز در یک اقدام حسنه وخداپسندانه از این بازیکن عیادت کردند .

خیبر در این بازی منطقی‌تر از قبل بازی کرد و دست از حملات بی محابا و سرعتی برداشت و توانست با نظم دهی خطوط خود به خصوص در حمله و دفاع به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کند.

خیبر با این پیروزی و با کسب 16 امتیاز در رده‌ی سیزدهم جای گرفت و استقلال اهواز نیز در قعر جدول قرار گرفت.

 گزارش  و عکس :محمود داودی نژاد و محمد علی نژاد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز