مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی تأکید کرد:

یادگیری هر زبان جدید، آشنایی با یک ساختار اجتماعی

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۵:۵۵
کد خبر: ۴۸۸۸۲۷
یادگیری هر زبان جدید، آشنایی با یک ساختار اجتماعی
مدیرکل کانون استان در جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان کانون زبان ایران بر اهمیت تنوع زبان‌آموزی در کنار حفظ فرهنگ ایرانی تأکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیر کل کانون استان در اولین جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان بخش نوجوانان کانون زبان ایران مراکز ارومیه اظهار داشت: امروز در دنیای ارتباطات اهمیت زبان آموزی به عنوان ابزار توفیق در دستیابی به اطلاعات بر کسی پوشیده نیست.

مدیر کل کانون استان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایجاد مراکز کانون زبان در شهرهای ماکو، میاندوآب، اشنویه و نقده افزود: درصدد هستیم که با توسعه و ایجاد مراکز کانون زبان ایران در شهرهای مختلف و با کمک مدرسان و مسئولان امکان بیشتری را برای پرورش هرچه بیشتر استعدادها در مسیر آموزش زبان فراهم کنیم و تلاش مضاعفی را برای پوشش جامعه هدف‌مان بکار ببریم.

وی گفت: مراکز کانون زبان ایران در آذربایجان‌غربی در شهرهای ارومیه، سلماس، بوکان، خوی و مهاباد دایر است.

« آموزش سه زبان به کلاس‌های کانون زبان ایران اضافه می‌شود»

رسول سیروس رضایی مدیر کانون زبان ایران درآذربایجان‌غربی در این جشن ضمن تبریک به زبان‌آموزان فارغ التحصیل، به بیان تاریخچه‌ای از فعالیت کانون زبان در کشور و استان پرداخت و گفت: این جشن اولین تجربه کانون زبان در ارومیه است و ما تلاش خواهیم کرد که هر سال حداقل یک بار به منظور ترغیب و تشویق زبان‌آموزان این جشن‌ها را برگزار کنیم.

مدیر کانون زبان همچنین ضمن تأکید بر یادگیری زبان از والدین خواست تا زمینه و ظرفیت‌های لازم را برای فرزندان خود فراهم کنند تا با آموزش انواع مهارت‌ها استعدادهای‌شان شکوفا شود.

رسول سیروس رضایی در این جشن از برگزاری کلاس‌های آموزش زبان فرانسه، آلمانی و عربی در کانون زبان استان از بهار سال آینده خبر داد.

گروه نوازی اعضا کانون، شعرخوانی به زبان‌انگلیسی و فارسی، اجرای مسابقه و نمایش و اهداء مدرک به فارغ التحصیلان از برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز