سرپرست آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک :

مهار آتش در طبقه چهارم ساختمان با موفقیت انجام شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۸:۲۸
کد خبر: ۴۸۹۹۱۵
مهار آتش در طبقه چهارم ساختمان با موفقیت انجام شد
نیروهای آتش نشانی کهریزک با حضور به موقع از وقوع آتش سوزی یک واحد 50 متری در طبقه چهارم ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران : نیروهای ایستگاه شماره یک آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کهریزک پس از دریافت خبر حریق به محل حادثه واقع در خیابان شورا اعزام شدند و مشاهده کردند که آشپزخانه یک واحد 50 متری در طبقه چهارم ساختمان مسکونی طعمه حریق شده است.

سرپرست آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک گفت: دلیل اصلی وقوع حریق، قرار داشتن دستمال های آشپزخانه در زیر اجاق گاز و رسیدن گرما  و شعله ور شدن آنها بوده است که نیروهای آتش نشانی بلافاصله با قطع برق و گاز ساختمان از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آورده و عملیات اطفای حریق را به اجرا درآورند و پس از لکه گیری و سرد کردن محیط و دادن تکرهای لازم به صاحبخانه، محل حادثه را ترک کردند.

وحید فروغی با اشاره به بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی از سوی صاحبخانه گفت: قرار دادن دستمال های قابل اشتعال در زیر اجاق گاز ، فراهم کردن شرایط مناسب برای آتش سوزی محسوب می شود و متاسفانه بسیاری از بانوان اجاق های گاز را در زیر پرده های آشپزخانه یا دستمال های تزیینی قرار می دهند یا با استفاده از اجاق گاز به عنوان کشو، ضریب وقوع حریق را در منزل افزایش می دهند.

فروغی در پایان گفت: برگزاری دوره های آموزشی تئوری و عملی برای آشنایی شهروندان با راهکارهای پیشگیری و مقابله با حوادث، تاثیر بسزایی در کاهش وقوع آتش سوزی و حادثه در شهر دارد از این رو مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک در صورت درخواست مسئولان اماکن عمومی و خصوصی شهر، به منظور افزایش آگاهی شهروندان و کاهش آسیب ها و حوادث ، آمادگی لازم جهت برپایی کارگاه های آموزشی رایگان را برای شهروندان، دانش آموزان، کارکنان ادارات، کارخانه ها و... را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز