استاندار یزد تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های بی‌همتای میراث فرهنگی یزد با برنامه‌ریزی درست

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۹۰۰۶۷
استفاده از ظرفیت‌های بی‌همتای میراث فرهنگی یزد با برنامه‌ریزی درست
استاندار یزد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های میراث فرهنگی استان را بی همتا خواند و بر استفاده‌ی شایسته از این ظرفیت‌ها با برنامه‌ریزی درست و ایجاد زیرساخت‌های مناسب تاکید کرد.

به کزارش خبرزاری برنا ؛ "سید محمد میرمحمدی" در دیدار مسئولان میراث فرهنگی کشور و مدیر کل جدید استان ضمن تبریک انتصاب "فاطمه دانش یزدی" به مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ابراز امیدواری کرد که با این انتخاب، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر میراث فرهنگی استان یزد باشیم.

وی در ادامه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های میراث فرهنگی استان را بی همتا خواند و افزود: باید با برنامه‌ریزی درست و ایجاد زیرساخت‌های مناسب از این پتانسیل‌ها به نحو شایسته‌ای بهره برد .

"فاطمه دانش یزدی" مدیر کل جدید میراث فرهنگی استان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت میراث فرهنگی استان یزد، آن را گنجینه‌ای با ارزش دانست که از نسل‌های گذشته برای ما به ارمغان گذاشته شده و حفظ و حراست و انتقال شایسته آن به نسل‌های آینده را از اهم وظایف اداره کل میراث فرهنگی دانست.

گفتنی است؛ در این نشست "سیدمحمدرضا سیدحسینی" معاون امور عمرانی استانداری، "سمیع اله حسینی مکارم" معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور  و "سیدمحسن دلبری" مدیر کل امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی نیز حضور داشتند.

"فاطمه دانش یزدی" اولین بانویی است که در دولت یازدهم به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از استان‌های کشور انتخاب می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز