دستور استاندار برای پیگیری قطعی های آب در برخی مناطق اصفهان

آب به صورت قطره چکانی مدیریت می شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۹۰۴۲۵
آب به صورت قطره چکانی مدیریت می شود
استانداراصفهان با بیان اینکه برای تامین آب شرب اصفهان، آب به صورت قطره چکانی مدیریت می شود، اظهارداشت: در این زمان نیز باید مخازن تامین آب شهر کاملا پر باشد تا در زمان های اضطراری و بحرانی با مشکل مواجه نمی شدیم.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر زرگرپور در پی برخی قطعی های صورت گرفته در خصوص آب شرب مصرفی بعضی از مناطق اصفهان دستور داد علل این موضوع به فوریت بررسی و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از موارد مشابه در آینده اتخاذ گردد.

وی در جلسه بررسی مشکلات ایجاد شده در خصوص آب آشامیدنی شهر اصفهان در روز اخیر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیران کل آب منطقه ای، آب و فاضلاب و مدیریت بحران تشکیل شد، با اشاره به امکان نفوذ رسوب به تصفیه خانه، تاکید نمود: باید با تمهیدات لازم قدم به قدم با نفوذ رسوب به تصفیه خانه مقابله کنیم.

استاندار اصفهان بر لزوم استفاده از حضور مشاور خاکشناسی تاکید کرد و افزود: باید رسوبی که وارد تصفیه خانه شده است شناسایی و منبع آن مشخص شود تا در صورتی که نیاز است تثبیت خاک برای جلوگیری از بروز این چنین حوادثی در آینده صورت گیرد.

وی با اشاره به نخاله های موجود در مسیر رودخانه ی زاینده رود، گفت: فرمانداران باید ظرف چند روز آینده نسبت به جمع آوری نخاله ها اقدام نمایند.

استاندار اصفهان ضمن یادآوری بر انجام برخی اقدامات رسوب زا در بالادست سد بر مشارکت همه ی نهادها برای کنترل رسوبات در کل حوضه ی آبریز زاینده رود تاکید کرد.

   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز