استاندار خراسان جنوبی در مراسم جشن روز فردوس:

تسهیلات رونق اقتصادی در خراسان جنوبی تا پایان سال واگذار می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۵:۳۶
کد خبر: ۴۹۱۷۶۸
تسهیلات رونق اقتصادی در خراسان جنوبی تا پایان سال واگذار می‌شود
استاندار خراسان جنوبی در مراسم جشن روز فردوس از واگذاری تسهیلات رونق اقتصادی در خراسان جنوبی تا قبل از پایان سال خبر داد.

به گزارشخبرگزاری برنا، 91 سال پیش در دهم آذرماه شهرداری فردوس به عنوان سومین شهرداری خراسان بزرگ و نخستین شهرداری در استان خراسان جنوبی تاسیس شد با تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان این روز به نام فردوس نام‌گذاری شده و هر ساله مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود.

امسال نیز مراسم روز فردوس با تاخیر چند روزه در محل سالن لاله‌های سرخ با حضور استاندار، مدیران کل استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان محلی و شرکت گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار شد.

استاندار خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: امروز تمام کشور با چالش روبه‌رو است و اگر نیروی انسانی توانمند در منطقه حضور پیدا کند و تلاش مضاعفی داشته باشد می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت شود.

از ظرفیت‌های فردوس برای توسعه استفاده شود

سید علی‌اکبر پرویزی تصریح کرد: شهرستان فردوس دارای چهره‌های برجسته فرهنگی، علمی و اقتصادی است که باید از ظرفیت آنها برای توسعه شهرستان استفاده شود.

وی با بیان اینکه در دیدار با رئیس جمهور و وزرا مشکلات استان را منعکس و اقدامات خوبی در این پنج ماه انجام شده است گفت: اعتقاد دارم تا کاری به نتیجه نرسد نباید آن را رسانه‌ای کرد.

پرویزی تاکید کرد: اگر کوتاهی نیز بوده است از مردم عذرخواهی می‌کنم شرایط دولت سخت است و این دولت وارث 600 میلیارد تومان بدهی و500 میلیارد تومان طرح نیمه تمام بوده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در حوزه بودجه نیز توافقاتی در تهران انجام شده است که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد.

تخصیص 100 درصدی اعتبار باند امداد و نجات فردوس

وی عنوان کرد: در راستای رونق اقتصادی تا قبل از پایان سال تسهیلاتی بانکی به واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

پرویزی ادامه داد: در کمیته تلفیق 3 میلیارد تومان برای باند امداد و نجات فردوس 100 درصدی شده و بیمارستان جدید فردوس نیز در حال تجهیز است که بر اساس توافق با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از جلسه خود در تهران با وزیر راه و شهرسازی و برخی وزرا در مورد راه‌آهن و محور شرق خبر داد و تصریح کرد: بودجه راه‌آهن استان برای سال آینده لحاظ شده است.

 

 
 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز