با حضور مسوولان ورزش قزوین؛

از قهرمانان پاورلیفتینگ قزوین تجلیل شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۰:۲۴
کد خبر: ۴۹۱۸۶۵
از قهرمانان پاورلیفتینگ قزوین تجلیل شد
طی مراسمی با حضور مسوولان ورزش قزوین از ورزشکاران قزوینی که در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم استقبال از فریدون رمضانی، شاپور کاکایی و سعید کشاورز رییس کمیته پاورلیفتینگ استان قزوین که در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه مدال های طلا را به خود اختصاص دادند با حضور عباس علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین، حسین مردعلی رییس و ابوالفضل سلیمی دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین و جمعی از ورزشکاران و مربیان این رشته مقابل اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد و با اهدای گل و هدایایی از این قهرمانان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

حسین مردعلی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین در این مراسم با تبریک قهرمانی پارلیفتینگ کاران قزوینی در مسابقات جهانی روسیه گفت: کسب مدال های طلا از سوی این ورزشکاران موفقیت ارزشمندی است که با زحمات آن ها و حمایت مسوولان بدست آمده ست.

مردعلی اضافه کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین همانند گذشته به حمایت خود از این قهرمانان ادامه می دهد تا شاهد افتخارآفرینی آنان در میادین مختلف باشیم.

وی کسب سه مدال طلا از سوی ورزشکاران قزوینی و نائب قهرمانی تیم ملی را افتخاری ملی عنوان کرد که نشان دهنده قدرت استان قزوین در این رشته است.

عباس علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین هم طی سخنانی گفت: استان قزوین در رشته های مختلفی مانند پاورلیفتینگ دارای قهرمانان شایسته ای است که در همین راستا امروز شاهد قهرمانی ورزشکاران این رشته در مسابقات جهانی روسیه هستیم.

علایی مقدم با ارزشمند توصیف کردن مدال های کسب شده از سوی این قهرمانان خاطرنشان کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین همواره وضعیت خوبی در سطح کشور داشته و قهرمانان خوبی را به جامعه بدنسازی و پرورش اندام کشور تحویل داده که امیدواریم با حمایت هایی که از آن ها انجام می دهیم این رویه تداوم داشته باشد.

در ادامه این مراسم از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین لوح یادبود و جوایز نقدی به فریدون رمضانی، شاپور کاکایی و سعید کشاورز سه نماینده استان قزوین در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه که مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورده بودند اهدا شد.

در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه که از 11الی 14آذرماه در شهر کورسک پیگیری شد فریدون رمضانی در وزن 82کیلوگرم و رده سنی مستر یک ضمن کسب نشان طلا موفق شد رکورد لیفت جهان را هم 10کیلوگرم ارتقا دهد.

شاپور کاکایی هم در وزن 75کیلوگرم این مسابقات و در رده سنی مستر سه با ثبت رکورد 487کیلوگرم در مجموع رکود جهانی این رشته را به نام خود ثبت کرد و طلایی شد.

سعید کشاورز دیگر نماینده استان قزوین در این مسابقات و رییس کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین هم موفق به کسب سومین مدال طلا برای کشورمان شده بود.

بدنسازی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز