مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین خبر داد:

تحقق ۷۰درصدی واگذاری اسناد مالکیت به روستاییان

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۴:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۹۴۲
تحقق ۷۰درصدی واگذاری اسناد مالکیت به روستاییان
محمد همتیان از تحقق 70درصدی واگذاری اسناد مالکیت به روستاییان و شهرهای دارای کمتر از 25000نفر جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور فریدون همتی استاندار، رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونین وزیر راه و شهرسازی در سالن باغستان جهادکشاورزی برگزار شد با اعلام این خبر گفت: تاکنون از تحقق 70درصد از واگذاری اسناد مالکیت به افراد در روستاها و شهرهای دارای کمتر از 25000نفر جمعیت محقق شده است.

همتیان ادامه داد: 56هزار سند برای مسکن های روستایی و شهرهای زیر 25هزار نفر در استان قزوین صادر شده و بقیه اسناد تعیین تکلیف نشده مربوط به بخش های اوقافی می باشد.

وی گفت: در این زمینه تاکنون 44000سند برای خانه های روستایی و 12000سند برای واحدهای شهرهای زیر 25هزار نفر تحویل ساکنین آنها شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: با تلاش های صورت گرفته 60درصد از مسکن های روستایی مقام سازی شده و 3هزار واحد ابلاغی نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همکاری بانک های عامل بتوانیم هر چه زودتر این پروژه را نیز تکمیل کنیم.

همتیان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر برای واحدهای زیر 25هزار نفر در استان قزوین بسته شده خاطرنشان کرد: مسکن مهر در شهرهای زیر 25هزار نفر تکمیل شده و بیشتر متقاضیان در آن ساکن هستند.

وی توضیح داد: تقسیط مبالغ بیش از 99درصد از واحدهای مسکن مهر برای ساکنین صورت گرفته و در حال پرداخت توسط آن ها می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز